حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد:

کشف ۵ تن بادام قاچاق در جنوب تهران

کشف ۵ تن بادام قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف حدود پنج تُن بادام درختی قاچاق در انباری در « نجم آباد» شهرری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مهدی افشاری از کشف ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی حدود پنج تُن مغز بادام درختی چینی خبر داد و افزود: این بادام درختی‌ها محصول کشور چین و به طور قاچاق وارد کشور شده بودند.

وی در تشریح جزئیات کشف این میزان بادام درختی قاچاق بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند که بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی تکمیلی مشخص کرد، مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد تخلیه و دپوشده که کالای خارجی از جنوبی کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: مأموران این پلیس به سرعت و پس از هماهنگی با مقام قضائی انبار مذکور را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

افشاری گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف‌شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، که در همین راستا پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از