حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
فرماندار فیروزکوه خبر داد:

پیش‌بینی 54 شعبه اخذ رأی انتخابات در فیروزکوه

پیش‌بینی 54 شعبه اخذ رأی انتخابات در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: در راستای اجرای ماده 21 قانون انتخابات نیز از امکانات و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این دوره از انتخابات به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

محمد حیدری‌منش در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرد و در طول عمر دولت سیزدهم خدمات شایان توجهی در شهرستان فیروزکوه به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به صدور دستور شروع انتخابات در سراسر کشور از روز هفتم خرداد ماه، گفت: ستاد انتخابات در شهرستان فیروزکوه با سرلوحه قرار دادن، چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری، تشکیل شده و تاکنون جلساتی نیز برگزار شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: مقدمات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صندق‌های رأی در حوزه انتخابیه شهرستان فیروزکوه، با همت همه مجریان انتخابات و حمایت‌های مردم شهرستان در حال فراهم‌سازی است و 54 شعبه اخذ رأی در فیروزکوه برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

حیدری‌منش با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران تجلی مردم‌سالاری دینی است، بیان کرد: مردم با مشارکت در انتخابات با تجدیدمیثاق با آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی از این نظام و انقلاب حمایت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات شکل گرفته و با تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقداماتی در راستای مشارکت حداکثری پیش‌بینی شده است.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: همچنین در راستای اجرای ماده 21 قانون انتخابات نیز از امکانات و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره از انتخابات به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

حیدری‌منش تأکید کرد: همانطور که در دستور وزیر کشور نیز اشاره شده است، ثبت‌نام نامزدها چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ 10 خرداد به مدت 5 روز در وزارت کشور انجام و از ۱۵ خرداد فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان آغاز خواهد شد.

گفتنی است، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم یک‌سال پیش از موعد مقرر در تاریخ هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از