حالت تاریک
پنج‌شنبه, 03 خرداد 1403
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

وعده صادق محصول اتکا به ظرفیت‌های داخلی بود

وعده صادق محصول اتکا به ظرفیت‌های داخلی بود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین وعده صادق، نتیجه و محصول اتکا به ظرفیت‌های داخلی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محسن منصوری امشب در اجلاسیه شهدای دولت به میزبانی شهرستان شهریار، اظهار کرد: شهید و شهادت به معنای عشق، اخلاص، سربلندی، عزت عظمت و وارستگی است.

وی با اشاره به نقش محوری سردار سلیمانی در پیروزی جبهه مقاومت، بیان کرد: از سویی نقش‌آفرینی شهدای خطه شهرستان شهریار مانند شهید صدرزاده در تقویت این جبهه در تاریخ ماندگار است، چرا که آنان ره صد ساله را یک شبه طی کرده‌اند.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: عوامل متعددی در عبور همراه با اقتدار ایران اسلامی از مهلکه‌ها، پرتگاه‌ها و بزنگاه‌ها مؤثر است که از آن جمله می‌توان به عنایت، راهبری و توجه خاص شهدا و امام خمینی (ره) اشاره کرد و اینگونه است که شهدا در نزد خداوند متعال از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

منصوری خاطرنشان کرد: با پی بردن به آداب تمسک و توسل به مقام شهیدان می‌توان از بسیاری از مشکلات و سربلندی‌ها به سلامت عبور کرد، چرا که آنان واسطه فیض الهی و گذر از سختی‌ها هستند.

وی از شهادت در دین مبین اسلام به عنوان یک فضل یاد و تأکید کرد: از ابتدای تاریخ اسلام در راه دین خود را فدا کرده‌ایم و این مسیر استمرار دارد، همچنان که استحکام و عزت ایران اسلامی مدیون و مرهون خون‌های پاک شهیدان است.

معاون اجرایی رئیس جمهور، نوع‌دوستی، دست‌گیری از نیازمندان، ارتباط با محبت، ولایتمداری و توّلی را از درس‌های شهدا برشمرد و افزود: ویژگی شهید حرکت بر مدار اعتقاد، ایمان و مومن بودن به آیات الهی است، همانگونه که اساس حرکت انقلاب اسلامی حرکت مومنانه و ایستادگی پای اعتقادات و ارزش‌ها است.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقق معجزه مقاومت در باریکه غزه و ایستادگی مردم مظلوم و مقاوم این فلسطین در برابر حملات جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، گفت: جبهه مقاومت بر مبنای حرکت مومنانه، اصول اعتقادی و درک فرهنگ شهادت روز به روز با استحکام و توان بیشتری به پیش می‌رود.

وی از عملیات وعده صادق به عنوان نتیجه و محصول اتکا به ظرفیت‌های داخلی یاد و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های پزشکی، علم و فناوری، عمرانی، زیرساختی، شاخص‌های کلان اقتصادی و نظامی به دستاوردهای بزرگی رسیده است، البته تورم و مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد اما می‌توان از آن‌ها نیز عبور کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: رفع مشکلات و رسیدگی به مردم مصداق فرهنگ شهادت است که باید در بین دولتمردان متجلی و نمایان شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از