حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
امام جمعه شهرستان پاکدشت:

وعده صادق ثمره طوفان الاقصی بود

وعده صادق ثمره طوفان الاقصی بود

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: خون شهدای طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق را رقم زد، آنگونه که جوانان آمریکایی را به خیزش واداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام رضا جوکار یکشنبه شب در دومین شب از برگزاری مراسم نخستین اجلاسیه شهدای گردان‌های لشکر ۱۰ سیدالشهداء که امشب به میزبانی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد، با استناد به آیاتی از سوره آل عمران در خصوص مقام و جایگاه شهدا، اظهار کرد: شهدای والامقام حاضرند و بر همه اعمال ما را نظاره‌گر هستند.

وی از حی و زنده بودن به عنوان نخستین خصوصیت شهدا یلد و بیان کرد: البته این ویژگی آنان با مردم عادی متفاوت است، چرا که آنان به مقام همراهی و نزدیکی پروردگارشان نائل آمده و نزد خداوند متعال روزی داده می‌شوند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت با تأکید بر اینکه دلیل اصلی نائل شدن شهدا به این مقام والا در ایمان آنان خلاصه می‌شود، عنوان کرد: بصیرت ویژگی بارزی است که در شهدای دشت کربلا نمود یافته است.

حجت‌الاسلام جوکار خاطرنشان بیان کرد: قمر بنی هاشم با برخورداری از روحیه ایمان و ولایتمداری، با صلابت، بلاپذیری و جهاد در رکاب ولی زمان خود به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: خون شهدای طوفان الاقصی موجب رقم زدن عملیات وعده صادق شد و آنگونه شد که شاهد خیزش دانشجویان آمریکا شده و آنان را به اعتراض علیه جنایات مستکبران واداشت.

امام جمعه شهرستان پاکدشت افزود: جوانان آمریکایی در این خیزش یشردوستانه، دولت و رئیس جمهور کشورشان را به سخره می‌گیرند و علیه دولت حاکم و ترامپ، فعالیت‌های هنری انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام جوکار اظهار کرد: ایران اسلامی عزت و عظمت امروز خود را مدیون و مرهون خون‌های پاک شهدا و پایداری، استقامت و ایستادگی ملت بصیر و انقلابی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

نخستین اجلاسیه شهدای گردان‌های لشکر ۱۰ سیدالشهداء به مدت پنج شب از ۳۱ تیر تا سوم مرداد به میزبانی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از