حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
رئیس دفتر هیأت نظارت بر انتخابات دماوند:

فعالیت‌های انتخاباتی در دماوند رصد می‌شوند

فعالیت‌های انتخاباتی در دماوند رصد می‌شوند

رئیس دفتر هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: جانب‌داری و عدم دخالت و تبلیغ انتخاباتی در ساعات اداری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام حسین خانی، رئیس دفتر هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند در نشست شورای اداری اظهار کرد: باورمان نمی‌شد که در این برهه زمانی به انتخابات فکر کنیم و اکنون با انتخاباتی درپی شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور مواجه شویم.

وی افزود: جانب‌داری و عدم دخالت و تبلیغ انتخاباتی در ساعات اداری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در این زمینه، لازم است که همه همکاری داشته باشند و در مجموع، کلیه فعالیت‌ها رصد می‌شود.

رئیس دفتر هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند تأکید کرد: با توجه به اینکه بعضی از نهادها میزبان شعب اخذ رأی هستند، لازم است که نواقص موجود برطرف شود و میزبانی این موضوع به نحو احسن اعمال شود تا این شعبات مهیای برگزاری انتخابات باشند.

حجت‌الاسلام خانی تصریح کرد: مسئولان ادارات باید کارمنداتی که پای صندوق های رأی فعالیت دارند را تکریم و اکرام کنند و زحمات آن‌ها مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی، راهگشای برگزاری انتخابات خواهد بود، بیان کرد: همه گفتمان‌های سیاسی در این دوره انتخابات نماینده دارند و امیدواریم ادامه حماسه تشییع رئیس‌جمهور شهید با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تکمیل شود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از