حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
رئیس شورای شهرستان ری مطرح کرد:

طوفان الاقصی، باتلاقی برای انحطاط رژیم صهیونیستی

طوفان الاقصی، باتلاقی برای انحطاط رژیم صهیونیستی

رئیس شورای شهرستان ری گفت: اینک و با گذشت ۶ ماه از حملات رژیم صهیونیستی، طوفان الاقصی به باتلاقی برای انحطاط این رژیم تبدیل شده است.

جعفر شربیانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «تهران نیوز» با اشاره به تحولات رخ داده در فلسطین و نوار غزه، اظهار کرد: هرچه زمان بیشتری از عملیات طوفان القصی می‌گذرد، معادلات برای رژیم صهیونیستی سخت‌تر می‌شود.

وی عنوان کرد: باتلاقی که این عملیات ۶ ماه پیش برای رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی ایجاد کرد، وضعیت را روز به روز برای از بین رفتن نهایی این رژیم جانی، کودک‌کُش و درّنده‌خو در لباس انسانی سرعت می‌بخشد. رئیس شورای شهرستان ری خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند معادلات تغییر کرده و تله‌‌ای که این رژیم در آن گیر افتاده، موجب خواهد شد هر چه زودتر و پیش از موعد از بین رفته و محو شود. شربیانی با اشاره به شکوه حماسه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: آنچه امروز در قبله تهران و جای جای کشور در حمایت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و اعلام خشم و انزجار از جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی رخ داد، گوشه ای از حضور مردم آزادی‌خواه است.

وی تأکید کرد: روز قدس یکی از مولودهای انقلاب است و تدبیری است که امام راحل اندیشید، امسال و در روز جهانی قدس آن هم پس از اتفاقات تلخی که در ۶ ماه اخیر در فلسطین اشغالی می‌گذرد، نه تنها کشورهای مسلمان بلکه همه ملت‌های آزادی‌خواه دنیا حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی بر علیه رژیم صهیونیستی به حمایت از مردم غزه به پا خاسته‌اند.

رئیس شورای شهرستان ری این حضور را بیانگر یکی از جنبه‌های جهانی و عالم‌تاب انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اینک و با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، مظاهر آن در حال تجلی و نمود یافتن در دنیا است.

شربیانی اظهار کرد: روزی که امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد، خیلی‌ها تصور نمی‌کردند مسئله فلسطین در ابعاد بین‌المللی و جهانی مطرح و مهم شود، اما امروز جهان با مشاهده جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی، به حمایت از ملت مظلوم و استوار فلسطین برخاسته و شاهد تحقق اهداف امام راحل در نامگذاری این روز هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از