حالت تاریک
جمعه, 11 خرداد 1403
مدیرعامل شهرک صنعتی شهرستان قرچک:

شهرک صنعتی قرچک نماد جهش تولید است

شهرک صنعتی قرچک نماد جهش تولید است

مدیرعامل شهرک صنعتی شهرستان قرچک گفت: شهرک صنعتی قرچک با رشد فزاینده و استقرار صدها واحد صنعتی تولیدی، نماد جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، وحید زمانی اظهار داشت: احداث شهرک صنعتی ۸۰۰ هکتاری قرچک در سال ۱۳۸۳ به تصویب هیأت دولت رسیده بود، ولی عملیات اجرایی این طرح در زمینه تملک اراضی ، تغییر کاربری ، تأمین زیرساخت‌های لازم و طراحی شهرک بیش از۱۰ سال به طول انجامید.

وی افزود: اراضی خریداری شده برای احداث شهرک صنعتی قرچک از سال ۹۰ وارد فاز عمرانی شد و با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، زمینه برای استقرار صاحبان صنایع فراه گردید.

مدیرعامل شهرک صنعتی شهرستان قرچک تصریح کرد: تکمیل شهرک صنعتی قرچک در ۴ فاز تعریف شده است که در فاز نخست، ۸۷۰ قرارداد برای استقرار در ۲۳۱ هکتار آن منعقد شده و هم‌اکنون ۲۹۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

زمانی گفت: فاز دوم شهرک صنعتی قرچک از ۲۳۴ هکتار مساحت برخوردار است که هم اکنون ۳۰۰ واحد دارای قرارداد واگذاری در حال احداث در آن می‌باشند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۵ هزار نفر در واحدهای صنعتی فعال در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار می‌باشند، توسعه روزافزون شهرک صنعتی قرچک و استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع از استقرار در این منطقه اقتصادی موجب شد تا ایام الله دهه فجر سال گذشته، کلنگ احداث فاز سوم شهرک صنعتی قرچک با مساحت ۱۸۰ هکتار به زمین زده شود تا متقاضیان بتوانند در آن مستقر شوند.

مدیرعامل شهر صنعتی قرچک گفت: با تکمیل هر ۴ فاز شهرک صنعتی قرچک، بیش از ۱۵ هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از