حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
کارشناس مسائل مذهبی:

شهادت اجر مومنان صادق در مسیر بندگی است

شهادت اجر مومنان صادق در مسیر بندگی است

کارشناس مسائل مذهبی گفت: شهادت اجر مؤمنانی است که در مسیر بندگی صادق هستند و شهید آیت‌الله رئیسی اینگونه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی امشب در مراسم شهادت رئیس‌جمهور محبوب سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و شهدای خدمت همراه با اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، اظهار کرد‌: مقام شهید و شهادت مقامی رفیع و بلند است و خداوند متعال پس از عبور از آزمون‌ها و امتحانات، خداوند شهدا را به این مقام می‌رساند.

وی اشاره به ویژگی‌های متعددی که در مقام شهید و شهادت بیان شده است، بیان کرد: از ویژگی‌‌های شهید این است که نظر می‌کند به وجه‌الله و کسی می‌تواند به وجه‌الله نظر کند که خود مصداق وجه‌الرب باشد و رسیدن به این مقام و جایگاه معلول عبور از آزمون‌ها و امتحاناتی است.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: با اعلام خبر وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور کشورمان، مردم در همه نقاط کشور به صورت خودجوش اجتماع کرده و برای سلامتی خدمتگزار محبوب خود دعا کرده و به خداوند متوسل شدند.

حجت‌الاسلام مؤمنی عنوان کرد: با استقامت مسلمانان در برابر جبهه کفر و احزاب، خداوند عزت و اعتبار را به جبهه اسلام بخشیده و این همان وعده الهی است و جبهه و جنگ برای مومنان بستر رشد و ترقی را فراهم می‌کند.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی مصداق مهر و محبت برای دوستان، مقاوم در برابر دشمنان و مجاهد در راه خدا بود که با انواع و اقسام، توهین، تهمت و جسارت یک بار از خود دفاع نکرد و خداوند با شهادت او را اینگونه بزرگ کرد.

کارشناس مسائل مذهبی به بار معانی پیام رهبر انقلاب اسلامی برای رئیس‌جمهور کشورمان اشاره و تصریح کرد: مؤمنانی که در مسیر بندگی صادق بوده و هیچ تغییر و تحولی در آن‌ها ایجاد نمی‌شود، اجر این صداقت در نزد خداوند متعال دریافت می‌کنند و این اجر رفعت مقام است.

حجت‌الاسلام مؤمنی ادامه داد: حوادث تلخ و سخت همگی هدفمند است، همچنان که بنا به گفته امام خمینی با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی ایجاد نخواهد شد و رهبر انقلاب اسلامی نیز فرمودند در روند کار خللی ایجاد نمی‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از