حالت تاریک
پنج‌شنبه, 10 خرداد 1403
فرمانده سپاه استان تهران:

تولید مردم‌پایه راه گذر از تنگناهای اقتصادی است

تولید مردم‌پایه راه گذر از تنگناهای اقتصادی است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: تولید مردم‌پایه و به میدان آوردن مشارکت مردم، راه عبور از بن‌بست‌های اقتصادی و مسائل معیشتی در کشور است.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: انقلاب ایران اسلامی را یک انقلاب مردمی است که بر پایه مشارکت مردم بنا نهاده شده و تداوم و استمرار یافته است.

وی عنوان کرد: همه موضوعات سیاسی و داخلی کشور نیز با حضور و نقش آفرینی مردم تحقق یافته و اجرایی می‌شود، تجربه 45 ساله عمر انقلاب اسلامی ثابت کرده در هر عرصه‌ای مردم حضور پیدا کرده و نقش‌آفرینی می‌کنند، صحنه‌های بی‌نظیری خلق می‌‎شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: با حضور مردم صحنه‌هایی رقم می‌خورد که شاید دولت‌ها، مجموعه‌ها و سیستم‌های اداری به خوبی از عهده آنها برنیامده و قادر به حل و فصلشان نباشند.

سردار ولی‌زاده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تجربیات بسیار خوبی را در حضور مردم در همه عرصه‌ها دارد که نمونه بارز آن حضور مردم در جنگ تمام عیار جهانی علیه ایران و پیروزی قاطع بر دشمنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب شعار امسال از سوی میام معظم رهبری، به موضوع نقش مشارکت مردم در تحقق این شعار اشاره و تاکید کرد: اقتصاد کشور باید مردمی بوده و تولید مردم‌پایه باشد، ضمن اینکه دولت و مسئولان نیز باید همه توان خود را در همکاری با مردم به کار ببندند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: بدون شک مشکلات اقتصادی که در حال حاضر به یکی از نقاط ضعف کشور تبدیل شده، با حضور و همراهی مردم در صحنه مرتفع می‌شود.

سردار ولی‌زاده ادامه داد: اعتقاد ما بر این است با ورود مردم به میدان می‌توان قاطعانه از تمام توطئه‌ها، فتنه‌ها و دشمنی ها عبور کرد، از این‌رو حضور و مشارکت جدی و فعال مردم در عرصه تولید و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های داخلی برای تقویت بنیه تولید داخلی می‌تواند راه گذری برای عبور از تنگناها و تحریم‌های اقتصادی باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از