حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
فرماندار شهرستان قدس مطرح کرد:

دستاورد دولت سیزدهم در تأمین آب شهرقدس

دستاورد دولت سیزدهم در تأمین آب شهرقدس

فرماندار شهرستان قدس گفت: حفاری خط انتقال آب از محل تصفیه‌خانه شماره ۶ تهران و تأمین آب شهر قدس از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وحید گلی‌کانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: شرکت در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران حقی قانونی برای تک تک افراد جامعه بوده و بی‌اعتنایی به آن، انتخاب رئیس جمهوری با معیارهای افراد دیگر را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند فردی را با بینش سیاسی و تفکر خود در فضای تصمیم گیری جامعه در حاکمیت تعیین و در تصمیم‌گیری‌ها ایفای نقش می‌کنند و تصمیمات فرد منتخب همه جامعه حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند را در بر می‌گیرد‌.

فرماندار شهرستان قدس عنوان کرد: شرکت در انتخابات حق قانونی افراد جامعه است که نظام در مردم‌سالار دینی و دموکراسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم واگذار کرده و بهره‌گیری از ظرفیت و امتیاز قانونی شرکت در انتخابات، آری گفتن افراد به دخالت افراد جامعه در سرنوشت خود است.

گلی‌کانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در شهرستان قدس، افزود: یکی از مشکلات این شهرستان از دیرباز تأمین آب شرب مورد نیاز مردم منطقه بود که در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم و پس از سفر آیت‌الله رئیسی، ظرف مدت ۴ ماه خط انتقال آب بیش از ۴ کیلومتر از محل تصفیه‌خانه شماره ۶ تهران حفاری و در هفته دولت ۱۴۰۱ افتتاح شد.

وی از تکمیل ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب به عنوان یکی از مشکلات این شهرستان یاد و تصریح کرد: احداث فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب از مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان بود که پروژه در حال انجام اقدامات مطالعاتی و تأمین منابع مالی است‌.

فرماندار شهرستان قدس خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته فکری برای پساب فاضلاب در بخش‌های مختلف کشاورزی، مدیریت شهری و صنایع نشده بود، اما یکی از سیاست‌های پیگیری شده در دولت سیزدهم استفاده بهینه از فاضلاب در بخش‌های کشاورزی، شهرداری و صنایع بود.

گلی‌کانی ادامه داد: از دیگر برکات دولت سیزدهم برای شهرستان قدس تشکیل مدرسه استعدادهای درخشان بود که اکنون دو سال از تحصیل دانش‌آموزان نخبه در این واحد آموزشی می‌گذرد.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم همچنین هماهنگی‌های لازم با مجموعه مدیریت شهری در خصوص برخی زیرساخت‌های اداری انجام و پنج اداره غیرمستقل مانند هلال احمر، بیمه سلامت راه‌اندازی شدند.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به اینکه در مصوبه سفر ریاست جمهوری ساماندهی منطقه محروم و حاشیه‌ای محمدآباد در دستور کار قرار گرفت، گفت: ساخت پنج واحد آموزشی در حال انجام است که با بهره‌برداری از آن‌ها، بخشی از کمبود مدرسه در شهرستان قدس مرتفع می‌شود.

گلی‌کانی با تأکید بر اینکه اثبات مردمی بودن از سوی دولت سیزدهم سطح توقع مردم از دولت چهاردهم را بالا برده است، اظهار کرد: دولت آینده باید در امتداد دولت سیزدهم گام بردارد و استمرار رشد و جهش ترازهای سیاسی، اقتصادی، علمی و تولیدی در دولت چهاردهم نیز انتظار می‌رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از