حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
شهردار کهریزک خبر داد:

اجرای ۱۹ پروژه عمران شهری در کهریزک

اجرای ۱۹ پروژه عمران شهری در کهریزک

شهردار کهریزک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ پروژه در حوزه‌های عمرانی، ورزشی، خدماتی و امنیتی با هدف تزریق روحیه امید و نشاط در شهر کهریزک آغاز شده است.

حسین کلهر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: در راستای تکمیل پروژه پایش تصویری کهریزک و پس از اجرای فازهای اول و دوم آن، امسال اعتبار ۳۷۵ میلیون تومانی به منظور نصب ۱۲۴ دوربین نظارتی و افزایش ضریب امنیت در شهر کهریزک اختصاص یافته و این پروژه تا پایان شهریور ماه آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به احداث هشت پروژه زمین چمن مصنوعی با هدف افزایش سرانه‌های ورزشی با رعایت اصل عدالت‌محوری در توزیع امکانات شهری، عنوان کرد: از این تعداد یک زمین چمن مصنوعی در پارک بانوان و به منظور تسهیل در ورزش و نشاط بانوان شهر کهریزک احداث شده است.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: همچنین با تخصیص یکصد میلیارد تومان و با مشارکت صنعتگران، پروژه هدایت آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی احمدآباد با ۴۰۰ واحد صنعتی و ۱۲ هزار نیروی کار آغاز شده و نهایتأ تا اواسط پائیز امسال اجرایی خواهد شد.

کلهر تأکید کرد: همچنین به منظور بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان کهریزک، علاوه بر تأمین اعتبار حدود ۵۰ میلیارد تومانی برای تملک اراضی، ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیز برای اجرای پروژه‌ای به طول هزار متر در خیابان ۳۰ متری شهید رئیسی شامل تعریض، هدایت آب‌های سطحی‌، جدول‌گذاری، روشنایی‌ و آسفالت اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه با رفع مشکلات شهروندان کهریزک برای تردد به محله‌های پرتراکمی مانند چهارباغ، مسکن مهر و خیابان شهید حججی، موجب رضایتمندی آنان می‌شود، این محور یکی از شریان‌های اصلی ورودی از جاده قم به محله‌های مسکونی شهر کهریزک است و درصورتیکه پروژه در طول مسیر به طور کامل اجرا شود، دسترسی‌ها از جاده قدیم به اتوبان قم تهران و منطقه کهریزک بسیار تسهیل خواهد شد.

شهردار کهریزک با اشاره به اختصاص اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای بازسازی زیرساخت‌ها و آسفالت محور شهید امیرعبداللهیان به عنوان یکی از معابر اصلی کهریزک، افزود: همچنین ۸ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی اساسی ورزشگاه شهدای قاسم‌آباد شامل تعویض چمن زمین فوتبال، سکوهای تماشاگران، رنگ‌آمیزی، نورپردازی، رختکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

کلهر تصریح کرد: پروژه خانه کشتی و ورزش‌های رزمی کهریزک نیز با همه امکانات مدرن در دو فاز تعریف شده و با تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام بوده و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین کلنگ احداث فرهنگسرا با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و یک مجموعه چند منظوره ورزشی با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان به زمین زده شده و تا پایان امسال افتتاح خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از