حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
اجرای نمایش سرزمین غیرت در صباشهر
دبیر دفاع مقدس شهرداری صباشهر خبر داد:

اجرای نمایش سرزمین غیرت در صباشهر

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرداری صباشهر گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نمایشی با عنوان سرزمین غیرت به منظور بازخوانی گوشه‌هایی از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در سال‌های خون و حماسه برگزار می‌شود.

محمدحسین قرنی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: نمایش «سرزمین غیرت» کاری از گروه نمایشی حماسه با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهریار، روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر و کانون فرهنگی سرو هشتم پنجم مهرماه در فرهنگسرای بصیرت واقع در شهرک مصطفی خمینی به روی صحنه خواهد رفت.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود اجرای این نمایش که به‌ طور ویژه با حضور بازیگران و هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون برگزار می‌شود، با استقبال گسترده‌ای از سوی شهروندان مواجه شود.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرداری صباشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: نمایش «سرزمین غیرت» به موضوعاتی همچون ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد و می‌کوشد با استفاده از هنر نمایش، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و فداکاری‌های رزمندگان را برای مخاطبان به تصویر بکشد.

قرنی خاطرنشان کرد: گروه نمایشی حماسه که پیش‌تر نیز در زمینه تولید آثار با مضامین ارزشی فعالیت‌های زیادی داشته، با همکاری نهادهای مختلف فرهنگی و هنری، این بار نیز اثری متفاوت و تأثیرگذار را برای علاقه‌مندان به نمایش درآورده است.

وی تأکید کرد: حضور هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون در این نمایش که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا رزمندگان دفاع مقدس اجرا می‌شود، بر جذابیت و میزان استقبال علاقمندان آن افزوده است.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرداری صباشهر با اشاره به اینکه نمایش «سرزمین غیرت» با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین هنری و با کارگردانی حرفه‌ای، تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان رقم خواهد زد، افزود: کانون بسیج هنرمندان شهریار و کانون فرهنگی سرو هشتم به‌ عنوان حامیان اصلی این نمایش، بر اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس از طریق هنر تأکید دارند و هدف این برنامه را علاوه بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایجاد پیوندی میان نسل جوان و مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی عنوان کرده‌اند.

قرنی تصریح کرد: این نمایش یکی از برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی ویژه‌ای است که در قالب برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شهریار برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند امروز پنجم مهرماه به فرهنگسرای بصیرت واقع در شهرک مصطفی خمینی مراجعه کنند و از این اثر هنری ارزشمند بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از