حالت تاریک
چهارشنبه, 13 تیر 1403
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران مطرح کرد:

تداوم شکوه حماسه‌سازی در دور دوم انتخابات

تداوم شکوه حماسه‌سازی در دور دوم انتخابات

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: مردم با مشارکت در دور دوم انتخابات، تصاویر غرورآمیزی از تداوم شکوه حماسه‌سازی را به نمایش می‌گذارند.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نمادی از تجلی وحدت ملی بود.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت جدی در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز سیاسی به معنای رای «آری» آحاد مردم به اهداف و آرمان‌های انقلاب و همراهی برای استمرار حرکت نظام جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت، تعالی و توسعه است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به تمدید چندباره زمان برگزاری انتخابات به واسطه مشارکت و حضور مردم حتی در ساعات و دقایق پایانی رأی‌گیری، بیان کرد: این حضور نشان‌دهنده تاکید مردم بر استمرار مسیر خدمت و احساس تکلیف و مسئولیت در قبال آینده کشور است.

سردار ولی‌زاده تأکید کرد: حضور دوباره ملت ایران در انتخابات، خط بطلانی بر تلاش‌های مذبوحانه و بی‌نتیجه معاندان و بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و همچون همیشه نسخه غرب‌گراهای خارج‌نشین را در هم پیچیده و ثابت کرد مردم بصیر و دشمن‌شناس این مرز و بوم هیچ‌گاه اجاره موج‌سواری‌های منافع‌جویانه را به دشمنانشان نخواهند داد.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روزهای آینده، تصریح کرد: یقیناً در روز انتخابات شاهد تکرار این حماسه‌سازی‌ها و شکوهِ حضور مردمانی هستیم که آینده کشورشان را به هیچ بها و بهانه‌ای از دست نمی‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تداوم حضور در دور دوم این انتخابات را تکمیل‌کننده ایفای نقش و تکلیف ملی خواند و افزود: یقینأ مردم استان تهران با برخورداری از بصیرت سیاسی و موقعیت‌شناسی حماسه ماندگار دیگری خلق کرده و در حافظه تاریخ به یادگار خواهند گذاشت.

سردار ولی‌زاده شرکت در انتخابات را لبیک به ندای مقام معظم رهبری خواند و ادامه داد: مسیر اقتدار، افتخارآفرینی و سربلندی پیش روی ملت و کشور ایران هموار بوده و با ایفای نقش همگان با شتاب مضاعفی تداوم خواهد یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از