حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
امام جمعه فیروزکوه:

کاندیداهای ریاست جمهوری اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

کاندیداهای ریاست جمهوری اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

امام جمعه فیروزکوه گفت: توصیه ما هم به نامزدها و هم طرفداران آنان این است که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند؛ آن میراث گرانقدر شهید عزیزمان شهید رئیسی و آن اخلاق مداری و ولایتمداری در انتخابات رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های نماز عید سعید قربان مردم فیروزکوه اظهارکرد: عید سعید قربان یادآور از خود گذشتگی پیامبر بزرگ الهی، ابراهیم خلیل است؛ ایشان به ما یاد داد که انسان باید از خود گذشتگی داشته باشد و برای محبوب و خلیلش همه چیز خود را فدا کند؛ این درس بزرگ عید سعید قربان است.

وی گفت: درس بزرگ عید سعید قربان این است که برای خدا پا روی هوای نفس خود بگذاریم؛ ما در روز قیامت با کسانی محشور می‌شویم که آنها را دوست داریم، خوشا به حال کسانی که محبوبشان اهل بیت هستند.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه بیان داشت: امروز شاهد فجایع رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در سرزمین غزه و رفح هستیم؛ رژیم نامشروعی که از هر جنایتی کوتاهی نمی‌کند.

وی تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند، دولت‌‌ها و امّت اسلامی نباید نسبت به جنایات رژیم اسرائیل بی تفاوت باشند.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: انتخابات هرچه باشکوه‌تر باشد برای اقتدار کشور مفیدتر است؛ هر رأی مردم ما، رأی به نظام اسلامی است، هر رأی ایرانی در حقیقت امتداد راه شهداست و حمایت از خون‌های مطهری‌ست که بر زمین ریخته شده، در میان اطرافیان خود اگر افرادی تردید دارند آنها را تشویق کنیم؛ بصیرت افزایی و هدایتگری کنیم تا ان شاءالله انتخابات باشکوهی داشته باشیم.

امام جمعه فیروزکوه عنوان کرد: برخی از مردم عزیز و جوانان عزیز ما می‌گویند اگر ما رأی دهیم چه فایده‌ای دارد؟ آیا با رأی دادن ما تغییری در وضعیت کشور ایجاد می‌شود؟؛ بنده سوال میکنم، اگر جهت گیری دولت ما به سمت حمایت از مردم باشد، برای مثال اگر دولت ما یارانه بنزین را به خودرو یا به اشخاص بدهد، اگر خدمات درمانی ما خصوصی سازی یا دولتی باشد، اگر دولت به بازار مسکن ما ورود کند یا به حال خود رها کند، اگر دولت ما به جای تکیه به صادرات نفت به سمت صادرات موارد دیگر برود، اگر در دولت ما حقوق نجومی داده شود یا خدمت به مردم وظیفه‌ی کارگزاران دولت باشد، آیا اینها با هم فرقی نمیکند؟ 

وی اذعان داشت: لذا رأی ما قطعاً تأثیرگذار است، رأی ما است که می‌تواند دولتی را بر سر کار بیاورد که خادم مردم، انقلابی، ساده زیست، به فکر حل مشکلات مردم و آشنا به مبانی انقلاب باشد و اهل ذلّت پذیری نباشد.

حیدری خاطرنشان کرد: توصیه ما هم به نامزدها و هم طرفداران آنان این است که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند؛ آن میراث گرانقدر شهید عزیزمان شهید رئیسی و آن اخلاق مداری و ولایتمداری در انتخابات رعایت شود تا ان شاءالله آبروی ملّی ما حفظ شود و موجب اقتدار و عزّت برای کشور عزیزمان باشد.

وی تصریح کرد: تجربه دوران دفاع مقدّس، در برهه‌های مختلف به ما ثابت کرد که اگر مدیریت جهادی و انقلابی حاکم باشد، مشکلات کشور برطرف خواهد شد؛ اما هرگاه مدیریت لیبرال غرب‌زده در کشور ما حاکم بوده، ما شاهد پسرفت بودیم.

امام جمعه فیروزکوه اذعان داشت: ان شاءالله با روی کار آمدن رئیس جمهور انقلابی و مکتبی و جهت گیری انقلابی، مشکلات کشور حل شود و شاهد آینده شایسته ملّت قهرمان ایران باشیم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از