حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران:

بیداری ملت‌ها عامل خنثی‌سازی جنایات صهیونیستی است

بیداری ملت‌ها عامل خنثی‌سازی جنایات صهیونیستی است

رئیس سازمان بسیج رسانه تهران با بیان اینکه جهان، انقلاب اسلامی را نقطه مقابل رژیم صهیونیستی می‌شناسد، گفت: از این دیدگاه باید برای بیداری ملت‌ها استفاده شود.

مصطفی قاضی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین و جنایات ددمنشانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان، اظهار کرد: با بررسی مجموعه کلام امام خمینی (ره) در صحیفه نور در خصوص روز قدس می‌توان به راحتی دریافت که مسئله قدس در نظر امام راحل فراگیر و اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام است.

وی عنوان کرد: نکته قابل توجه در این باره آن است که اشاره و توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی به این موضوع نقطه نظر و وجه مشترک همه مسلمانان از همه طیف‌ها و گروه‌ها است، از این‌رو می‌توان آن را فرامذهبی و فراقومیتی و عاملی در راستای انسجام‌بخشی مضاعف در جامعه اسلامی برشمرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با هدف یادآوری مسئله مهم قدس به این نکته مهم و ریزبینانه اشاره دارد که مسئله قدس همواره مسئله دائم جهان اسلام است، چرا که هر ساله ماه مبارک رمضان تکرارشدنی بوده و باید مسئله قدس نیز به راویان آن یادآوری شود.

قاضی‌زاده با اشاره به سخنی دیگر از امام خمینی (ره) که در آن از روز قدس به عنوان یک روز جهانی یاد شده است، بیان کرد: این به آن معنا است که همواره باید به فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان نگریست و از مهمترین اهداف و عواملی که به جهانی شدن این روز کمک می‌کند، بسیج عمومی مسلمانان و آزادگان جهان در آزادی قدس شریف و پیوند بین مستضعفان جهان است.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی جهان، انقلاب اسلامی را در نقطه مقابل رژیم صهیونیستی می‌شناسد، افزود: از این دیدگاه نظام جمهوری اسلامی به عنوان مبدع روز قدس و بسترساز ظهور است، بنابراین همواره باید در تعامل با ملت‌ها و دولت‌های جهانی از نظر هویتی با قدرت نرم خود به شبکه‌سازی و جریان‌سازی بیداری ملت‌ها با اهداف صهیونیست‌ها حرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با علم و آگاهی از افزایش تنفر جهانی از جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی در شهریور سال 1390 فرمودند روز قدس یک روز به معنای حقیقی کلمه بین‌المللی اسلامی است و این جمله در واقع بیان وضعیت کلی رژیم غاصب صهیونیستی است که در سال 90 وقایع دهه آینده را به درستی پیش‌بینی کرد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از