حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس‌کل دادگستری استان تهران خبر داد:

کاهش برخورد قطار با عابران در استان تهران

کاهش برخورد قطار با عابران در استان تهران

رئیس‌کل دادگستری استان تهران از کاهش ۲۰ درصدی برخورد قطار با عابران در محدوده حریم راه آهن استان تهران با اقدامات اصلاحی و ایمن‌سازی‌های صورت گرفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علی القاصی ضمن اشاره به اقدامات صورت‌گرفته به‌منظور ایمن‌سازی خطوط راه‌آهن استان تهران در پی ورود دستگاه قضا اظهار کرد: باتوجه‌به بروز حوادث مختلف در خطوط راه‌آهن استان تهران و خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث مرتبط با این موضوع، دستگاه قضا از حیث صیانت از حقوق عامه ایمن‌سازی خطوط راه‌آهن استان تهران را در دستور کار قرار داد.

وی ضمن اشاره به کاهش ۲۰ درصدی برخورد قطار با عابران پیاده در محدوده حریم راه‌آهن استان تهران با اقدامات اصلاحی و ایمن‌سازی‌های صورت‌گرفته عنوان کرد: جمع‌آوری گذرگاه همسطح قاسم‌آباد با اجرای پل روگذر بزرگ پیامبر اعظم (ص)، جمع‌آوری گذرگاه همسطح شهر قدس با اجرای پل روگذر و زیرگذر در محل مذکور، تعریض زیرگذر بهرام واقع در کیلومتر ۳۷ ورامین و اجرای زیرگذر عابر پیاده مهرشهر از جمله اقدامات انجام شده به‌منظور ایمن‌سازی خطوط راه‌آهن استان تهران است.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پایان به برخی از اقدامات انجام شده در راستای انسداد حریم راه‌آهن استان تهران به‌منظور جلوگیری از رفت‌وآمدهای غیرمجاز از روی خطوط اشاره کرد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از