حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وضعیت آب و هوای کشور 13 مرداد 1403

وضعیت آب و هوای کشور 13 مرداد 1403

سازمان هواشناسی از روند افزایشی دما در بیشتر نقاط کشور و به‌ویژه در نیمه شمالی از امروز تا روز سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز (شنبه ۱۳ مردادماه) و فردا (یکشنبه ۱۴ مردادماه) در برخی نقاط شمال‌غرب و سواحل دریای خزر به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

 در چند روز آینده برای جنوب کشور در برخی مناطق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس، و جنوب کرمان برای بعدازظهر و شب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه بارش‌های موسمی برای جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش‌بینی شده است که این بارش‌ها در روزهای یاد شده تشدید خواهد شد.

در چند روز آینده در شرق و بخش‌هایی از شمال شرق، مرکز، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش بادهای شدید و خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت که می‌تواند منجر به کاهش کیفیت هوا شود.

همین‌طور از امروز تا روز سه‌شنبه، دما در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه برای نیمه شمالی کشور افزایشی خواهد بود و هوا گرم‌تر می‌شود.

آب‌های جنوب کشور از امروز تا روز دوشنبه مواج است.

امروز در تهران نیز برای ساعات بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک در بخش‌های جنوبی و غربی وجود دارد. همچنین بیشینه دمای تهران به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد و پیش‌بینی‌ها از افزایش دمای تهران در روزهای آینده حکایت دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از