حالت تاریک
جمعه, 06 مهر 1403
هوشمندسازی مدارس شهرستان ری تا پایان امسال
شهردار منطقه ۲۰ خبر داد:

هوشمندسازی مدارس شهرستان ری تا پایان امسال

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: تا پایان سال جاری هوشمندسازی مدارس در دستور کار شهرداری و اداره آموزش و پرورش به عنوان یک اقدام مهم در سطح مدارس قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، رضا شنگی صبح امروز در حاشیه آیین بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این توفیق حاصل شد با حضور مسئولان شهرستان و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مدرسه ماندگار شهید مدرس که بیش از ۱۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده، برنامه بازگشایی مدارس با هدف تأسی دانش‌آموزان از نام و یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس اجرا شود تا سال تحصیلی را با قوت آغاز کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم به منظور رویارویی دانش‌آموزان با فضای پرشور و نشاط آموزشی، عنوان کرد: نوسازی و آسفالت محوطه بیش از ۵۵ مدرسه انجام و به بهره‌برداری رسیده است. 

شهردار منطقه ۲۰ تهران در ادامه از خط‌کشی و نقاشی حیاط مدارس با هدف ارتقاء زیبایی بصری آنها خبر داد و خاطر‌نشان کرد: خط‌‌کشی معابر سطح شهر، بلوک‌های عابر مقابل مراکز آموزشی و نقاشی دیواری برخی از مدارس در سطح شهرستان از دیگر اقداماتی است که در راستای آماده‌سازی و فضاسازی مدارس انجام شده است.

شنگی از ساخت ۸۵۰ نیمکت به عنوان یک طرح بزرگ در دست اقدام نام برد و افزود: این نیمکت‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و با اولویت مدارس دخترانه، تا هفته آتی ساخته و آماده تحویل می‌شود و در محوطه و حیاط نصب و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیم مشترک شهرداری منطقه ۲۰ تهران و اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ شهرستان ری، تا پایان سال جاری هوشمندسازی مدارس را در دستور کار خواهیم داشت که یک اقدام مهم در سطح مدارس محسوب می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از