حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
شهردار بومهن:

مشکل مالکیت زمین‌های ناحیه صنعتی بومهن رفع می‌شود

مشکل مالکیت زمین‌های ناحیه صنعتی بومهن رفع می‌شود

شهردار بومهن گفت: اسناد مالکیت اراضی در ناحیه صنعتی بومهن به صورت قولنامه‌ای است و رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، عبدالله میرزایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از چند کارخانه و کارگاه تولیدی در ناحیه صنعتی بومهن به خبرنگاران اظهار کرد: در پی برگزاری چند نشست با فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس رفع مشکل اسناد قولنامه‌ای در ناحیه صنعتی بومهن بررسی و با راهکارهای ارائه و مصوب شده در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی صاحبان صنایع، توضیح داد: در این بازدید که با همراهی معاونان و مدیران اجرایی شهرداری برگزار شد مشکلات؛ آسفالت معابر، روشنایی، فضای سبز، آب آشامیدنی از سوی صاحبان صنایع مطرح شد که رسیدگی و رفع آن در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بومهن گفت: صاحبان صنایع به دلیل قولنامه‌ای بودن سند امکان توسعه مکان کارگاهی خود را ندارند و شهرداری هم به دلیل قولنامه‌ای بودن اسناد نمی‌تواند اقدام قانونی برای صدور جواز توسعه مکان کارگاهی انجام بدهد و این مشکل با برنامه‌ریزی انجام شده طی دو هفته آینده رفع می‌شود.

میرزایی با اشاره به منویات رهبری معظم انقلاب در خصوص شعار سال توضیح داد: شعار امسال که جهش تولید است با مشارکت مردم محقق می‌شود، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی مورد بازدید فعال هستند و کارگران مشغول به کار و برخی از صاحبان کارگاه‌ها برای به کارگیری نیروی کار بیشتر اعلام نیاز کردند که اشتغال کارگرن جدید، توسعه تولید کارگاه‌ها و تحقق شعار سال را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه بازدیدها به طور مستمر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در طی ماه‌های آتی از کارخانجات وکارگاه‌های ناحیه صنعتی بازدید خواهیم داشت اما به صاحبان صنایع توصیه می‌شود که با توجه به ازدیاد کار شهرداری و تعداد زیاد کارگاه‌های ناحیه صنعتی برای بیان مشکلات خود به شهرداری مراجعه کنند.

 تولیدکننده به حمایت مسئولان نیاز دارد

احمدی گفت: تولیدکنندگان برای ادامه و توسعه کار خود به حمایت مسئولان نیاز دارند و از مسئولان در خواست داریم که از تولیدکنندگان صاحبان صنایع کوچک و بزرگ در ناحیه صنعتی شهر بومهن حمایت کنند.

وی ادامه داد: مشکل اسناد قولنامه‌ای، آسفالت، جدول‌گذاری، فضای سبز، روشنایی معابر بخشی از مشکلات صاحبان صنایع در این ناحیه صنعتی است.

رئیس شورای صنعتی شهر بومهن ضمن تقدیر از عبدالله میرزایی شهردار بومهن بابت توجه به ناحیه صنعتی، اظهار داشت: با توجه به منویات رهبری در خصوص تولید از مسئولان درخواست و انتظار داریم که به مشکلات ما توجه داشته باشند و صنعتگران فقط روی تولید خود تمرکز کنند و مشکلات مانع از توسعه تولید نباشد.

احمدی تاکید کرد: ما هم در کنار مسئولان حاضر به همکاری و همراهی برای مشارکت در تولید و توسعه اقتصادی هستیم.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت و در شهرستان پردیس قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از