حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
امام جمعه شهرستان ری:

مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز تشکیل مجلس قوی است

مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز تشکیل مجلس قوی است

امام جمعه شهرستان ری گفت: افزایش مشارکت در مرحله دوم انتخابات، زمینه‌ساز تشکیل مجلس قوی‌تری به پشتوانه آراء مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» حجت‌الاسلام علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ری در جمع نمازگزاران، اظهار کرد: شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه‌ای همگانی است و باید به این تکلیف شرعی و ملی خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم رأی‌گیری اهمیت بسیار زیادی داشته و تکمیل‌کننده مرحله اول است، عنوان کرد: هر اندازه میزان مشارکت مردم بیشتر باشد، مجلس قوی‌تری به پشتوانه آراء مردم شکل گرفته و در این صورت امکان کار در کشور بیشتر خواهد بود.

امام جمعه شهرستان ری با اشاره تذکر رهبر انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: زائران بیت‌الحرام با حضور در نمازهای جماعت، خواندن قرآن و مساجد از فرصت ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده کنند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تأکید کرد: اگرچه هر ساله با تجمع حجاج در منا برائت از مشرکین انجام می‌شد، امسال با توجه به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی برائت از مشرکان به صورت ویژه‌تری انجام شود.

وی تصریح کرد: بیش از هفت ماه از جنایتگری و تجاوز صهیونیست‌ها و به شهادت رساندن بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین، آوارگی، تشنگی و گرسنگی و خراب کردن خانه‌های فلسطینیان می‌گذرد، اما در این میان مقاومت خستگی‌ناپذیز، صبر و خداباوری مردم مظلوم و مقاوم فلسطین ستودنی است.

امام جمعه شهرستان ری افزود: امروز در دنیا فصل تازه‌ای آغاز شده و آن بیداری انسانی در سطح جهان است که نمونه آن در دانشگاه‌ها و مراکز علمی در قیام علیه حکومت‌های حامی رژیم کودک‌کُش و جعلی صهیونیستی دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهچراغی ادامه داد: امروز دانشجویان شعار «مرگ بر اسرائیل» را در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به زبان فارسی فریاد می‌زنند، در مقابل دولت‌های این کشورها در حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی خود را رسوای جهان کرده‌اند.

وی اظهار کرد: دستگیری بی‌رحمانه دانشجویان و اساتید معترض نشان‌دهنده بیداری انسانی در ملت‌های جهان و چرخش افکار عمومی به سمت حمایت از مردم فلسطین و ثمره عملیات‌های طوفان‌های الاقصی و وعده صادق است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از