حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403
در سالروز شهادت نهمین امام شیعیان برگزار شد:

مراسم عزاداری امام جواد (ع) در پردیس

مراسم عزاداری امام جواد (ع) در پردیس

مراسم دعا و سوگواری بمناسبت سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت جواد الائمه ع در آستان مقدس نورالشهدای پردیس با حضور اعضای هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» آستان مقدس نورالشهدای پردیس از صبح امروز جمعه ۱۸ خرداد میزبان بیش ازیک هزار نفر از دوستداران و رهراوان امام جواد (ع) درمراسم دعا نیایش و عزاداری بود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: درسالروز شهادت مظلومانه امام جواد علیه السلام افتخار میزبانی هیات رزمندگان اسلام کشور و مردم ولایتمدار شهرستان را در آستان مقدس شهدای گمنام و خوشنام در نورالشهدای پردیس را داشتیم.

ابراهیم گرمابدری ضمن تسلیت شهادت امام جواد ع، اظهارداشت:مراسم دعای ندبه به طور زنده از شبکه یک سیما پخش شد و در این مراسم بیش از یک هزار نفر از شهروندان رهرو ولایت حضور داشتند.

وی ادامه داد: حجت الاسلام مهدی طائب سخنران و مرتضی طاهری مداح این مراسم بودند و در طی این مراسم در سخنرانی و نوحه سرایی خود،یاد و خاطره شهدای خدمت را زنده نگهداشتند.

فرمانده سپاه پردیس گفت: بوستان نورالشهدای پردیس یکی از مکانهای مقدس و مبارک در پردیس است،فضای خوب و معنوی در جوار شهدای گمنام و خوشنام آرمیده در این مکان هست و امروز هم این مراسم در جوار مزار مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از