حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت پردیس:

مجلس بدون ملاحظه وزرا اصلح را انتخاب کند

مجلس بدون ملاحظه وزرا اصلح را انتخاب کند

امام‌جمعه موقت پردیس گفت: مجلس شاخص‌هائی از جمله امین بودن وزرا، صداقت و پاکدستی، امید به انقلاب و آینده، نگاه ملی و کارآمدی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی تبار امام‌جمعه موقت پردیس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه پردیس در مسجد الغدیر فاز ۴ ضمن دعوت حضار به تقوای الهی اظهار کرد: آزادگان دفاع مقدس با صبر خودشان برگ زرینی در دفاع از انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.

وی با اشاره به مسئله انتخاب وزرا گفت: وزرا توسط رئیس‌جمهور معرفی شدند و مجلس وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا با بررسی و با رای خود به اعضای کابینه رئیس‌جمهور تلاش کنند هرچه زودتر این دولت شکل بگیرد.

امام‌جمعه موقت پردیس افزود: اینکه چه کسانی دارای شاخص هستند تا در عالی‌ترین مناصب اجرایی کشور سکان‌دار اقتصاد، تولید، فرهنگ و امنیت باشند توسط نمایندگان مشخص می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی تبار ادامه داد: وزرا باید امین، معتقد به اسلام و انقلاب، با امید به انقلاب و آینده کشور و نگاه مثبتی به افق کشور داشته باشند و با پاک‌دستی، صداقت، نگاه ملی و کارآمدی کشور را بااقتدار به‌ پیش ببرند.

وی اضافه کرد: مجلس اگر همین شاخص‌ها را مدنظر بگیرد و بدون هیچ‌گونه ملاحظه سیاسی آن‌هایی که اصلح هستند را انتخاب کنند هرچه زودتر این دولت کار خود را شروع می‌کند.

امام‌جمعه موقت پردیس با اشاره به مسئله فلسطین و غصه‌ای بزرگ برای مسلمانان جهان ابراز کرد: حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مدرسه تابعین و کشتار مردم بی‌گناه بار دیگر باعث شد که بخش تاریک و پنهان غرب و مدعیان حقوق بشر به تصویر کشیده شود.

تقاص خون‌های ریخته‌شده را از رژیم صهیونیستی می‌گیریم

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه از استکبار جهانی جز تمدن ظلم، سلطه و عوام‌فریبی چیزی ندیده‌ایم، عنوان کرد: رژیم نامشروعی که حیات ننگین خود را با اشغال، قتل‌عام و ترور تا به امروز ادامه داده و توسط هم‌پیمانان غرب به‌خصوص آمریکای جنایت‌کار حمایت می‌شود، این‌ها بزرگ‌ترین بازنده جنگ هستند زیرا هم در اخلاق و در انسانیت بازنده شده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود یکی از پایه‌های اصلی جنگ علیه ایران را جنگ روانی و بزرگ‌نمائی توانائی‌های دشمن خواندند.

امام‌جمعه موقت پردیس ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب به شیوه‌های مختلف به ما القا می‌کردند که باید از آمریکا و اسرائیل غاصب بترسید اما هنر بزرگ امام راحل این بود که به ما یک قدرتی داد که ما خود را باور کرده و گفتیم می‌توانیم و در طول سال‌های پس از انقلاب توانستیم.

حجت‌الاسلام حسینی تبار اضافه کرد: امروز قدرتمندانه اعلام می‌کنیم که به فرموده رهبر عزیزمان تقاص خون‌های ریخته شده را از این رژیم می‌گیریم و ضربه مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد خواهیم کرد.

بهبود حمل‌ونقل عمومی از اولویت‌های به‌حق مردم پردیس است

وی با اشاره به پایان دولت سیزدهم، تأکید کرد: از تمام مسوولان شهرستان به‌خصوص فرماندار و تمام مدیران اجرایی می‌خواهم که تا لحظه‌ای که دولت پایان نیافته به مردم خدمت کنند.

امام‌جمعه موقت پردیس با اشاره به کمبودهای کامل آب و برق و دعوت مردم به صرفه‌جویی، اذعان کرد: تا استقرار کامل دولت مسوولان باید به وظایف خود عمل کنند، به‌خصوص در حوزه حمل‌ونقل عمومی شهرستان پردیس که از اولویت‌های به حق این مردم است‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از