حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

فرصت شرکت عمران به واحد‌های تحویل‌نشده در پرند

فرصت شرکت عمران به واحد‌های تحویل‌نشده در پرند

جلسه تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات بانکی واحد‌های مسکن مهر باقیمانده برگزار و مقرر شد مالکان ظرف یک ماه نسبت به تحویل مسکن مهر اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در راستای مدیریت تحویل واحد‌های مسکن مهر باقیمانده، جلسه‌ای به ریاست آرش صیادی مدیرعامل و مهدی مجیدی عضو هیات مدیره، مدیران واحد‌های املاک و حقوقی و مسکن مهر و نهضت ملی و رحیم‌زاده معاون بانک مسکن حوزه جنوب غرب استان تهران و رئیس بانک مسکن شعبه پرند برگزار شد.

در این جلسه در مورد مالکانی که نسبت به تحویل واحد خود اقدام نکرده و باعث اخلال در سیستم بانک مسکن شده‌اند، تصمیماتی از سوی مدیرعامل شرکت عمران ابلاغ شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد مالکانی که تاکنون علیرغم تکمیل بودن ساختمان، واحد خود را تحویل نگرفته‌اند، حداکثر تا پایان مردادماه مهلت دارند و بعد از آن زمان براساس قانون وام پروژه با سود 23 درصد محاسبه خواهد شد.

همچنین از تاریخ اعلام آمادگی تحویل واحد توسط پیمانکار، هزینه‌های نگهداری بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری از متقاضی اخذ خواهد شد و در صورت عدم مراجعه متقاضی برای تحویل واحد، این ملک به عنوان واحد خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی خواهد شد.

گفتنی است عدم تحویل واحدها از سوی مالکان، مشکلاتی را برای بانک مسکن و پیمانکارانی که در حوزه نهضت ملی مسکن مشغول فعالیت هستند، ایجاد کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از