حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
امام جمعه دماوند:

دماوند از خدمات تأمین اجتماعی محروم است

دماوند از خدمات تأمین اجتماعی محروم است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: متاسفانه در دماوند بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی وجود ندارد، مردم دماوند منتظر خدمات کامل درمانی و رایگان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌ دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان دماوند، اظهار کرد: از زحمات کارکنان و خدمتگزاران مردم در دو سازمان بهزیستی و تأمین اجتماعی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: سازمان بهزیستی به اقشار محروم و کسانی که دچار مشکلات جسمی و روانی و عاطفی هستند، کمک می‌کند که به دلایل محیطی، اجتماعی، ارثی یا اقتصادی به مساعدت نیاز دارند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: معلولان جسمی - حرکتی، نابینایان، ناشنوایان، معلولان ذهنی و جسمی، معتادان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها نیازمند کمک‌های خیرخواهانه مردم هستند که از طریق اداره بهزیستی با حفظ احترام مساعدت خواهند شد.

فتاح‌ دماوندی تأکید کرد: سازمان تامین اجتماعی باید مردم را از امتیازات بیمه و حقوق بیمه‌شدگان آگاه کند، تا مردم به این بیمه اقبال بیشتری نشان دهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در شهرستان دماوند بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی وجود ندارد و دو سال پیش در خطبه نماز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ این موضوع را مطرح کردم، اما عملکرد مثبتی از مسئولان ندیده‌ایم، مردم منتظر خدمات کامل درمانی و رایگان تأمین اجتماعی در این شهرستان هستند.

امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به مشکلات مکرر آب شرب در این شهر، اظهار کرد: قطعی آب شرب باعث گله‌مندی مردم شده است و از اداره آب و فاصلاب تقاضای رسیدگی داریم.

فتاح دماوندی افزود: البته کشور ما از جمله شهرستان دماوند به دلیل خشکسالی دچار تنش آبی و افت سطح آب چاه است که امیدواریم با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب، روزهای تابستان را با قطعی کمتر آب سپری کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات نشانه پیروزی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور جدید باید از توانمندی همه افراد متخصص و متعهد بهره بگیرد و رقابت‌های انتخاباتی را به همکاری‌های اجرایی تبدیل کند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از