حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
مرکز مدیریت راه‌های استان تهران اعلام کرد:

ثبت ۲۱ میلیون تردد در جاده‌های استان تهران

ثبت ۲۱ میلیون تردد در جاده‌های استان تهران

مرکز مدیریت راه‌های استان تهران اعلام کرد: در فرودین‌ماه امسال بیش از ۲۱ میلیون خودرو از جاده‌های استان تهران عبور کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های‌ تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی تهران، طی فروردین‌ماه امسال ۲۱ میلیون ۸۷۷ هزارو ۶۸۴ خودرو از محورهای مواصلاتی استان تهران تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹درصد افزایش نشان می‌دهد.

این گزاش می‌افزاید: در این بازه زمانی بیشترین تردد در استان در محور آزادراه کرج – تهران با متوسط تردد روزانه ۲۲۹ هزار و ۵۹۹ تردد به صورت رفت و برگشت می‌باشد که در این بازه زمانی حدود ۶ درصد تردد در محورهای مواصلاتی تهران مربوط به خودروهای سنگین و سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت درج شده است.

در این گزارش آمده است: طی این مدت ۱۱ میلیون ۵۸۶ هزار و ۲۰۵ خودرو با پلاک استان تهران در سایر استان‌های کشور مشاهده گردیده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های البرز، قزوین و مازندران بوده است.

در گزارش این مرکز با اشاره به ماندگاری وسایل نقلیه در استان تهران آمده است: این جریان نشان‌دهنده آن است که در فروردین‌ماه سال جاری تقریبا ۳۹۹ هزار و ۴۲۲ عدد وسیله نقلیه معادل ۲۲ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده در استان بین ۱ تا ۴ روز در استان اقامت داشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از