حالت تاریک
چهارشنبه, 02 آبان 1403
برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در جنوب ری
فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله (ره) خبر داد:

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در جنوب ری

فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستای ری گفت: هدف از برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در استان تهران و به تبع آن جنوب شهرستان ری، حفظ و ارتقاء سطح آمادگی کلیه گردان‌های مردم‌محور ناحیه حضرت روح‌الله(ره) می‌باشد.

حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: از ابتدای امروز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه و به‌ صورت هماهنگ در ۱۵ شهرستان استان تهران رزمایش الی‌ بیت‌المقدس با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر بسیجی استان تهران و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بسیجی جنوب شهرستان ری آغاز شد.

وی عنوان کرد: این مهم در حوزه استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) در قالب دو رزمایش تحت عنوان‌های رزمایش امداد و نجات و رزمایش دفاع از کوی و برزن با حضور گردان‌های خواهر و برادر انجام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) عنوان کرد: رزمایش امداد و نجات توسط گردان‌های خواهر بخش کهریزک در محل مصلی باقرشهر و کهریزک و سوله مدیریت بحران باقرشهر و رزمایش دفاع از کوی و برزن متشکل از پنج گردان برادر در حوزه‌های کمین و ضدکمین، تأخیری، ضد هلی برن و کنترل راه‌های مواصلاتی انجام شد.

حیدری افزود: هدف از برگزاری این دست رزمایش‌ها حفظ، انسجام و ارتقاء سطح آمادگی همه گردان‌های بسیجی و مردم‌محور ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) است، چرا که با توجه به وجود اماکن حساس و امنیتی در سطح بخش کهریزک و حوزه استحفاظی ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری، حفظ و ارتقاء سطح آمادگی بسیجیان در مواجهه با چالش‌های احتمالی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان ساکن باقرشهر و کهریزک و روستاهای اطراف، خصوصأ کسانی که در نزدیکی محل‌های برگزاری رزمایش زندگی می‌کنند، در نظر داشته باشند که با توجه به برگزاری رزمایش عبور و مرور خودروهای نظامی و امدادرسان و یا شنیده شدن صدای تیراندازی و انفجار جای هیچ‌گونه نگرانی نداشته و مربوط به مراحل اجرای رزمایش است.

فرمانده ناحبه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری تأکید کرد: بسیجیان بایستی از آمادگی لازم در حوزه‌های مختلف برخوردار بوده و به ایفای نقش فعال در کمک به حفظ امنیت و پیشرفت کشور بپردازند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از