حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
برنامه‌های اولین روز از هفته تربیت بدنی در ورامین
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین تشریح کرد:

برنامه‌های اولین روز از هفته تربیت بدنی در ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پنجشنبه ورزشی این شهرستان از اجرای ۶ برنامه در آغاز هفته تربیت بدنی خبر داد.

علی تاجیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار داشت: با توجه به نقش معنوی امام جمعه، اولین روز از آغاز هفته تربیت بدنی با دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی همراه گردید.

وی افزود: پس از توصیه‌های عالمانه امام جمعه، با عزیمت به گلزار شهداء حسین رضا، اقدام به گلباران دلاورمردان شهید هشت سال دفاع مقدس نمودیم تا حداقل دِینمان ادا شده باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادامه داد: برگزاری مسابقات رباتیک در بخش ورزش، به‌عنوان سومین برنامه از روز اول هفته تربیت بدنی در ورامین به ثبت رسید.

تاجیک اظهار کرد: تشکیل جلسه با بخشدار مرکزی به‌همراه دهیاران به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی - ورزشی تحت لوای هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی، در ادامه صورت گرفت.

وی افزود: مقرر گردید با همکاری‌های دوسویه، در روستاها مسابقات و همایش برگزار گردد و این روند بعد از پایان ایام، راه خود را ادامه دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: همایش تجلیل از کوهنوردان که صعودهای بین‌المللی و داخلی داشتند، با حضور اعضاء و خانواده این عزیزان به همت هیات کوهنوردی برگزار شد.

تاجیک افزود: پایان بخش اولین روز هفته تربیت بدنی به برگزاری مسابقات تکواندو در بخش بانوان گذشت.

وی در تشریح برنامه‌های دومین روز هفته تربیت بدنی در ورامین اظهار کرد: همایش بزرگ خودروسواران در پارک آزادگان برگزار می‌گردد و برگزاری مسابقات تکواندو در بخش آقایان و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خیرآباد پایان‌بخش برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از