حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد:

بازداشت سارق مأمورنما در شهرری

بازداشت سارق مأمورنما در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری متهم جعل و غصب عنوان مأموران نظامی در شهرستان ری خبر داد و گفت: متهم به هفت فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمدقاسم طرهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق مأمورنما اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره پرونده کلاهبرداری از شهروندان در هفته‌های اخیر تحت عنوان مأموران نظامی در محدوده دولت‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری 167 این فرماندهی قرار گرفت و گشت‌زنی‌های هدفمند آغاز شد.

 وی افزود: عوامل اطلاعات کلانتری دولت‌آباد در دوازدهم مرداد 1403 با گشت‌زنی‌های نامحسوس در ساعت 19:00 به رفتار فردی با اقلام نظامی مشکوک شده و آن را موردنظر قرار داده و مشاهده کردند که این فرد با سوءاستفاده از اقلام نظامی (بیسیم، دستبند و...) و غصب عنوان نیروی نظامی به اخاذی و سرقت از شهروندان اقدام می‌کند که در همین راستا بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم در محل دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد، گفت: از متهم دستگیر شده تجهیزاتی شامل؛ بیسیم شرکتی، دستبند، چاقو و کمربند هفت‌قلم کشف شد.

طرهانی عنوان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به هفت فقره اخاذی و سرقت به همین شیوه اعتراف کرد و تاکنون یک مال‌باخته شناسایی و به کلانتری دعوت شده است.

 وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل دادسرای شهرستان ری شد.

منبع: تسنیم

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از