حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بهارستان خبر داد:

اهداء ۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان در بهارستان

اهداء ۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان در بهارستان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بهارستان گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۳۴ سری جهیزیه با هدف ترویج ازدواج و کمک به خانواده‌ها در بهارستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، روح‌الله شریفی در آیین اهدای این جهیزیه‌ها اظهار کرد: در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرکت جوانان به سمت ازدواج آسان، کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه اهتمام بالایی داشته و اکنون۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

وی، ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه‌ها را ۴۵۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها به مناسبت هفته وحدت و در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی ارائه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان بهارستان افزود: رسیدگی به محرومان جامعه از جمله هدف‌های انقلاب اسلامی بوده که کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از یادگاران امام راحل برای خدمت‌رسانی به مستضعفان یکی از پیشتازان این عرصه است.

شریفی ادامه داد: رفع محرمیت در بین جوانان و خانواده‌های نیازمند باید به طور جد ادامه پیدا کند تا در کنار تسهیل مسیر ازدواج جوانان، مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های نیازمند مرتفع شود.

وی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص) حضرت محمد را مظهر وحدت و الفت بین انسان‌ها اعلام کرد و گفت: دستگیری از نیازمندان خصیصه بارز پیامبر رحمت و مهربانی بود.

این مسئول ترویج اخلاق نبوی و حسنه در خانواده‌ها را ضامن دوام و بقاء زندگی زوجین برشمرد و یادآور شد: عمل به سیره نبوی، علوی و فاطمی در زندگی مشترک زمینه تربیت انسان‌ها و فرزندان موفق را فراهم می‌کند.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و دو بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستان‌های پرتراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از