حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد:

انهدام باند ۳ نفره زورگیر در دولت‌آباد شهرری

انهدام باند ۳ نفره زورگیر در دولت‌آباد شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه سارق زورگیر دقایقی پس از سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه سارق زورگیر دقایقی پس از سرقت، خبر داد و اظهار کرد: تا کنون سه شاکی به کلانتری مراجعه و متهمان را شناسایی نموده‌اند.

وی بیان کرد: با وقوع چند فقره سرقت و زورگیری از شهروندان این محدوده طی فروردین ماه امسال در محله دولت‌آباد، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع گشت‌زنی‌های پیاپی آغاز و سرانجام در چهاردهم فروردین ماه امسال ماموران گشت این کلانتری ۲ مظنون را که در حال تردد با موتورسیکلتی مسروقه بودند، مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

طرهانی افزود: متهمان در این تعقیب و گریز دستگیر شدند و در بازدید از وسایل همراه آنها یک قبضه سلاح سرد و سه دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند، کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات به جرم زورگیری و سرقت با تهدید سلاح سرد اعتراف و پس از چند ساعت شاکیان و مالباختگان شناسایی شده و به کلانتری دعوت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: با شکایت سه مالباخته، پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و به همراه آنها به مراجع قضائی ارجاع شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از