حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
امام جمعه پردیس:

انتخابات چهاردهم مأیوس‌کننده دشمنان بود

انتخابات چهاردهم مأیوس‌کننده دشمنان بود

امام جمعه پردیس گفت: انتخابات چهاردهم با مشارکت خوب مردم و در سلامت و امنیت کامل برگزار شد و دشمنان را مأیوس و ملت ایران را امیدوار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی عصر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه شهرستان پردیس، اظهار کرد: این عاشورا را باید زنده نگهداریم تا زنده بمانیم، همین‌طور عاشورا را تبیین کنیم تا مبادا از عزاداری‌ها و عاشورا فقط نمایشش باقی بماند و ما نیز تماشاچی باشیم.

وی بیان کرد: هیئات مذهبی از سخنرانان انقلابی و ولایی که واقعه عاشورا را به خوبی تبیین می‌کنند، استفاده کرده و از مداحانی که بتوانند معارف عاشورا را در قالب شعر انتقال بدهند، استفاده کنند.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی درحال افول هستند، عنوان کرد: انتخابات چهاردهم، مأیوس‌کننده دشمنان و امیدوارکننده ملت ایران بود که با مشارکت خوبی و در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: منتخب مردم اینک بر صندلی‌ می‌نشیند که در سه سال اخیر رئیس‌جمهور عزیز و مغتنم ایران اسلامی، شهید رئیسی بر آن نشست اما لحظه‌ای به آن دل نبست و بر آن قرار نگرفت.

وی ادامه داد: شهید رئیسی بیقرار مردم بوده و در منش شخصی، روش مدیریتی و تعامل با قوا، الگویی تراز از دولتمرد انقلابی را به یادگار گذاشت و بارها مورد تحسین رهبر عزیزمان قرار گرفت و امید داریم که این الگو موردتوجه و اقتدای رئیس‌ جمهور منتخب قرار گیرد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: دشمن با تمام توان دو ابزار مهم تحریم و تحریف را علیه ملّت ایران به کار گرفته است، هرچند تحریم اقتصاد ملی و معیشت عمومی مردم را تحت‌ فشار قرار داده، اما تحریف نیز به‌ عنوان لبهٔ دیگر این قیچی نشاط و تحرّک و امید مردم را هدف گرفته است.

وی ادامه داد: یک عرصهٔ بسیار مهم برای بهبود و تقویت امید و اعتماد ملّت، تمرکز جدّی مسوولان کشور و در رأس آنان، رئیس‌ جمهور بر حلّ مسئلهٔ اقتصاد و بهبود وضعیّت معیشت عمومی مردم است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از