حالت تاریک
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
همزمان با گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح نخستین مرکز پلیس‌های تخصصی در ملارد

افتتاح نخستین مرکز پلیس‌های تخصصی در ملارد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و در راستای خدمت‌رسانی به مردم و اولویت نیازهای شهر، نخستین مرکز پلیس‌های تخصصی در ملارد  افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، صبح امروز در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور مسئولان دولتی و انتظامی نخستین مرکز پلیس‌های تخصصی در شهر ملارد در راستای خدمت‌رسانی به مردم، در زمینی به وسعت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنایی بالغ بر ۲ هزار مترمربع  و۵۴ اتاق و سازه الحاقی با۳۰۰ مترمربع بازداشتگاه موقت در ابن مجموعه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ملارد احداث شده است.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و در راستای خدمت‌رسانی به مردم و اولویت نیازهای شهر، نخستین مرکز پلیس‌های تخصصی در شهر ملارد با حضور محمدعلی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، امین اسدی فرماندار ملارد،عطایی مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری، حق‌وردی نماینده مجلس شورای اسلامی، سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه در راستای رضایتمندی، ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان در زمینه تأمین امنیت پایدار شهری به بهره‌برداری رسید. مردم شهر ملارد با توجه به تراکم بالای جمعیت در این شهر، برای دسترسی به پلیس‌های تخصصی، آگاهی و مواد مخدر به شهر صفادشت مراجعه می‌کردند و در مسیر دچار مشکلاتی می‌شدند، به همین علت طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با جناب خدایی فرمانده انتظامی، این پروژه در دستور کار قرار گرفت و تا چند روز دیگر شهروندان می‌توانند برای پیگیری مشکلات خود به این مکان مراجعه نمایند‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از