حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
شهردار فردوسیه خبر داد:

افتتاح سرای محله فردوسیه در آینده نزدیک

افتتاح سرای محله فردوسیه در آینده نزدیک

شهردار فردوسیه گفت: فاز سوم پروژه سرای محله فردوسیه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی آغاز شده و این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مصطفی عموزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: احداث سرای محله از جمله پروژه‌هایی است که در دستور کار اجرایی شهرداری قرار گرفته و در فازهای اول و دوم ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

وی با اشاره به آغاز فاز سوم این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: افتتاح این مرکز آغازی بر ایجاد دیگر سرانه‌ها و پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی دیگر مورد نیاز مردم در سطح شهر فردوسیه خواهد بود.

شهردار فردوسیه بیان کرد: این پروژه در سه طبقه و در مساحت یکهزار و500 مترمربع هم‌اکنون با توجه به پایش‌ و ارزیابی صورت گرفته، مراحل اجرایی خود را با سرعت قابل قبولی پشت سر می‌گذارد، این پروژه شامل کتابخانه، کلاس‌های آموزشی، سالن کنفرانس و نمایشگاه دائمی بوده و به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

عموزاده با اشاره به ماهیت فعالیت‌های کاری در سرای محله، خاطرنشان کرد: این فضاها محل‌هایی برای تقویت و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی در محلات هستند و هدف از ایجاد آن‌ها دسترسی آسان ساکنان هر محله به اینگونه خدمات مورد نیاز است.

وی تأکید کرد: در راستای اهداف تعریف شده در ایجاد سراهای محله در سطح محلات و مناطق شهری، از اهداف اصلی در اجرای این پروژه می‌توان به افزایش میزان مشارکت اجتماعی مردم در حوزه‌های گوناگون و ارتقاء سطح آموزش‌های عمومی در بین آنها اشاره کرد.

شهردار فردوسیه تصریح کرد: در کنار این پروژه، چند پروژه عمرانی دیگر که قرار است هفته دولت به بهره‌برداری برسند، مراحل اجرایی خود را بر اساس برنامه زمان‌بندی تعیین شده به سرانجام می‌رسانند و با افتتاح این پروژه‌ها در هفته دولت، علاوه بر افزایش سرانه‌ها و ارتقاء زیرساخت‌ها در حوزه خدمات شهری، به دنبال افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و بهبود سطح زندگی در شهر هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از