حالت تاریک
چهارشنبه, 13 تیر 1403
فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در شرق استان تهران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و پنجشنبه آخر سال، محدودیت‌های ترافیکی در مناطق مختلف شرق استان تهران ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، علی سلیمانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی پایان سال اظهار کرد: تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در پنج‌شنبه آخر سال به شهرستان‌های شرق استان تهران ابلاغ شده و با توجه به کمبود پارکینگ در استان و ترافیک پرحجم در معابر منتهی به آرامستان‌ها، شهروندان حتی‌الامکان از خودروی شخصی استفاده نکنند.
وی عنوان کرد: شهروندان در صورت استفاده از خودروی شخصی دستورات پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تا شاهد گره ترافیکی خاصی در سطح معابر شهرستان‌ها نباشیم.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: تمهیدات ویژه ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اعم از تدابیر انتظامی استان و پلیس راهور فراجا در راستای مأموریت این یگان به صورت ویژه مدنظر قرار می‌گیرد و ترافیک پرحجم معابر اصلی استان با محدودیت‌های ترافیکی و استقرار کارکنان در معابر پرتردد پوشش داده شده و با تخلفات حادثه‌ساز و ساکن که در این ایام بیشترین علت ترافیک استان را شکل می‌دهند، برخورد می‌شود.
سلیمانی خاطرنشان کرد: پلیس راهور با برگزاری جلسات متعدد در شورای ترافیک شهرستان‌های شرق استان تهران و شناسایی نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی معابر و گذرگاه‌های عابر پیاده، ایجاد پل‌های مکانیزه و دوربین‌های ثبت تخلفات از سوی سازمان‌های دخیل در امر ترافیک به ویژه شهرداری‌های سطح حوزه استحفاظی به منظور ارتقاء فرهنگ صحیح رانندگی را خواستار شده است.
وی افزود: پلیس راهور ضمن ارائه خدمات مضاعف به شهروندان شهرستان‌های شرق استان تهران در خصوص شماره‌گذاری، صدور انواع گواهینامه رانندگی و ترخیص خودروهای توقیف شده توانسته است با اجرای طرح‌های عملیاتی از جمله طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، تخلفات ناوگان عمومی، طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش، برخورد با تخلفات ساکن، آلودگی صوتی، فعال کردن گشت‌های نامحسوس و گسترش و توسعه آموزش‌های میدانی و در فضای مجازی به رانندگان و شهروندان، اقدام مؤثری در کاهش جان‌باختگان ناشی از تصادفات جاده‌ای داشته باشد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از