حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
امام جمعه دماوند:

استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها می‌ترسد

استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها می‌ترسد

امام جمعه دماوند گفت: استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها می‌ترسد و تلاش می‌کند صدای آزادی‌خواهان را خاموش کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهر دماوند اظهار کرد: گسترش دامنه وسعت تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه رژیم صهیونیستی باعث آگاهی بیشتر مردم دنیا از مظلومیت مظلومان غزه و سبب تقویت آرمان فلسطین شده است.

وی گفت: در آمریکا، هم حزب دموکرات و هم حزب جمهوری‌خواه و احزاب حاکم اروپا از سرکوب اعتراضات دانشجویی حمایت کرده‌اند و این به معنای تشدید شکاف بین دولت‌ها و ملت‌های غربی است.

امام جمعه دماوند افزود: دانشجویان آمریکایی و اروپایی پرچم حمایت از فلسطین را بلند کرده‌اند، آنها از چوب و چماق دولت‌ها نمی‌ترسند و انشاالله این موج صهیونیست ستیزی همه قاره‌های جهان را فرا خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها می‌ترسد و تلاش می‌کند صدای آزادی‌‌خواهان را خاموش کند، اما عاقبت حق و حقیقت بر باطل و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد و خانه ظلم ظالمان خراب خواهد شد.

خطیب نماز جمعه دماوند با اشاره به شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی بیان کرد: استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی زمینه سلسله‌ای از استعفاهای دیگر را فراهم کرده است، این به معنای خالی کردن پشت نخست وزیر منحوس صهیونیست‌ها است.

حجت‌الاسلام فتاح دماوند گفت: گمانه‌هایی در مورد احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری به دلیل ارتکاب او و دولتش به جنایت علیه بشریت در غزه وجود دارد که امیدواریم محقق شود.

وی ادامه داد: ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه این دولت جعلی را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند، غده سرطانی صهیونیستی باید محو شود و ان‌شاءالله آیندگان و حتی نسل حاضر اثری از این حکومت ظالم در جهان نخواهند دید.

امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به درپیش بودن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار کرد: امدادگران هلال احمر در هنگام بروز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه به کمک مردم می‌آیند و فداکارانه و دلسوزانه وظیفه خود را ادا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند با توجه به قرار گرفتن در منطقه کوهستانی و برفگیر و زلزله خیز و وجود راه‌های مواصلاتی مهم کشور در این منطقه نیاز به تجهیز بیشتر امکانات هلال احمر و امدادی دارد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از