حالت تاریک
جمعه, 18 خرداد 1403
کارشناس مسائل مذهبی:

مسئولان تراز انقلاب خود را هزینه کشور کنند

مسئولان تراز انقلاب خود را هزینه کشور کنند

کارشناس مسائل مذهبی گفت: مسئولان تراز انقلاب باید خود را برای کشور هزینه کرده و اینگونه صداقت خود را به مردم نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام علی سعیدیان امشب در اجلاسیه شهدای دولت به میزبانی شهرستان شهریار، اظهار کرد: انتقال درک جایگاه شهدای دولت به مردم اهمیت زیادی دارد، باید دولتمردانی که آمده بودند تا خود را برای انقلاب هزینه کنم و در این راه به شهادت رسیدند، معرفی شوند.

وی بیان کرد: ملاک و شاخص برای مسئولان و دولتمردان این است که بدانند آمده‌اند تا از انقلاب برای خود هزینه کرده و یا در مقابل خود را برای انقلاب و نظام هزینه کنند و البته انتظار می‌رود مسئولان تراز انقلاب خود را برای کشور هزینه کرده و اینگونه صداقت خود را به مردم نشان دهند.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان تراز انقلاب باید پس از پذیرش مسئولیت، همه توان خود را برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب به کار گرفته و این گونه در مسیر شهدا حرکت کنند.

حجت‌الاسلام سعیدیان تصریح کرد: مسئول تراز انقلاب بودن به معنای آن است که مدیران و دولتمردان آبرو و وجود خود را برای انقلاب و کشور هزینه کرده و بدانند که در این صورت آرامش و رضایت خداوند متعال برایشان رقم خواهد خورد.

وی افزود: قرار گرفتن عنوان «انقلابی» و «مردمی» در کنار نام مجلس و دولت، رسالت و تکلیف دولتمردان و نمایندگان مردم در خانه ملت را دوچندان می‌کند، بنابراین افرادی که توانایی انجام وظایف را ندارند باید مسئولیت را به افراد توانمند واگذار کنند.

کارشناس مسائل فرهنگی ابراز امیدواری کرد: جوانان متخصص و با تجربه جایگزین افراد امتحان پس‌داده‌ای شوند که شاید فعالیت آنها در پست‌های مسئولیتی خروجی و نتیجه لازم را آنگونه که باید به همراه ندارد.

حجت‌الاسلام سعیدیان ادامه داد: از تجملگرایان، غرب‌زدگان و افرادی که چشمشان به مطامع دنیوی است، توقع شهادت در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌رود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از