حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران:

اربعین خط بطلانی بر توطئه‌های دین‌ستیزانه است

اربعین خط بطلانی بر توطئه‌های دین‌ستیزانه است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: راهپیمایی و کنگره عظیم و میلیون اربعین حسینی به مثابه خط بطلانی بر توطئه‌های دین‌ستیزانه دشمنان اسلام و انقلاب است.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی این روزها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در جنگ تمام عیار ترکیبی با هدف دین‌ستیزی و ایجاد شکاف عمیق اعتقادی در بین نسل جوان نسبت به مبانی و باورهای دینی، خاطرنشان کرد: حضور تعیین‌کننده جوانان در کنگره عظیم اربعین حسینی خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان بوده و آن‌ها را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان کرد: تأثیرپذیری نسل جوان از نهضت عاشورا و راهپیمایی اربعین دستاورد بسیار بزرگی است که نشان‌دهنده حرکت این نسل در استمرار باورهای دینی، ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و عمیق و ریشه‌دار بودن اصول و مبانی اعتقادی آنان است.

ولی‌زاده عنوان کرد: جانیان صهیونیستی که غزه مظلوم را به خاک و خون کشیده و با کشتار هزاران مرد، زن و کودک جنایات وحشیانه و غیرانسانی را رقم می‌زنند، ادامه‌دهندگان راه ظالمان خون‌خواری همچون یزید، شمر و عمر سعد هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جهاد تبیین حضرت زینب (س) در بیان وقایع عاشورا و نمایش چهره کریه و پلید یزیدیان را عامل ماندگاری واقعه کربلا خواند و افزود: اکنون نیز استمرار حرکت در میدان جهاد تبیین برای همه کسانی که دل در گرو اسلام، نظام و انقلاب دارند، وظیفه‌ و تکلیفی همگانی است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به نقش فعال و اثرگذار جوانان در جبهه جهاد تبیین اشاره و تصریح کرد: هرگونه کم‌کاری و اهمال در ادای تکلیف در این عرصه موجب می‌شود معاندان و دشمنان حقایق دین را برای نسل آینده وارونه جلوه و نشان دهند.

ولی‌زاده ادامه داد: امروزه بسیاری از جوانان با تولید محتوای فاخر و تأثیرگذار بر مخاطب، نقش و رسالت خود را به خوبی در عرصه جهاد تبیین ایفا کرده و در خط مقدم این جبهه خدمت می‌کنند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از