حالت تاریک
شنبه, 08 اردیبهشت 1403
فرماندار شهرستان قدس خبر داد:

ارائه خدمات‌ زیرساختی در ۱۵ محله اسلامی شهرقدس

ارائه خدمات‌ زیرساختی در ۱۵ محله اسلامی شهرقدس

فرماندار شهرستان قدس گفت: در ۱۵ محله اسلامی شهرقدس اقدامات زیرساختی و عمرانی و خدمات کمک معیشتی با استفاده از ظرفیت ادارات، گروه‌های جهادی و مردمی ارائه می‌شود.

وحید گلی‌کانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: شهرستان قدس دارای ۱۵ محله اسلامی است که بر محور مدیر محله و امام جماعت محله در حال مدیریت هستند، خدمات‌رسانی در این محلات در سال جاری نیز استمرار می‌یابد.
وی عنوان کرد: ذیل این مراکز مدیران محله و محلات اسلامی و مراکز نیکوکاری شکل گرفته‌اند و با شناسایی خانواده‌های کم‌بضاعت، در حوزه‌های مختلف به آن‌ها کمک و یا از این خانواده‌ها پشتیبانی می‌شود.
فرماندار قدس خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ درصد مصوبات بر اساس ظرفیت‌های موجود در شهرستان و با استفاده از پتانسیل و توانمندی‌های ادارات و مدیریت شهری در راستای اجرای سیاست‌ها در محله‌های اسلامی اجرایی شد و این روند در ۱۴۰۲ قوت بیشتری گرفت.
گلی‌کانی تأکید کرد: در یکی از شهرک‌های شهرستان قدس که جزو محله‌های کم‌برخوردار بوده و رئیس‌جمهور کشورمان نیز در ملاقات‌های انتخابی خود به این منطقه سفر کرده بود، از امکانات خوبی در حوزه فضای سبز شهری، زمین چمن مصنوعی و دیگر زیرساخت‌های خدمات‌رسانی بهره‌مند شده است.
وی با اشاره به احداث و افتتاح یک بوستان محلی به متراژ چندین هزار مترمربع در این منطقه،  تصریح کرد: در بخش‌های دیگر نیز زیرساخت‌هایی در حال آماده‌سازی و اجرایی شدن است.
فرماندار شهرستان قدس با اشاره به حضور نیروهای جهادی و تیم‌های پزشکی به منظور به خدمات‌رسانی به مردم این محلات، از برگزاری چندین مانور محله‌محور خبر داد.
گلی‌کانی اضافه کرد: همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی و در قالب اهدای بسته‌های حمایتی، کمک‌هایی به خانواده‌های کم‌بضاعت ارائه می‌شود.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از