حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
اجرای عملیات آسفالت در شریان‌های اصلی نسیم‌شهر
شهردار نسیم‌شهر خبر داد:

اجرای عملیات آسفالت در شریان‌های اصلی نسیم‌شهر

شهردار نسیم‌شهر گفت: عملیات اجرا آسفالت یکی از راه‌های اصلی نسیم‌شهر در راستا خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان بخش بوستان نسیم‌شهر و کیفیت مطلوب تردد خودروها هم اکنون در حال اجرا است.

محمدرضا باباحسینی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «تهران نیوز»، اظهار کرد: عملیات اجرای آسفالت بلوار ولایت یا همان جاده پایانه به عنوان یکی از راه‌های اصلی نسیم‌شهر، زیرگذر پل دهشاد و ورودی و خروجی نسیم‌شهر از آزادراه تهران می‌باشد، در راستا خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان بخش بوستان نسیم‌شهر و کیفیت مطلوب تردد خودروها هم اکنون در حال اجرا است.

وی ادامه داد: معبرهای یادشده از مسیرهای پرترددی است که شهروندان بارها مطالبه بازسازی و بهسازی آن را داشته‌اند و با توجه به دغدغه‌مندی مردم در اولویت کارها قرار گرفته بود که خوشبختانه با سیر مراحل قانونی به مرحله اجرا رسید.

شهردار نسیم‌شهر تاکید کرد: در کنار اجرا این پروژه سعی شده با توجه به درخواست‌های مردم، به معابر فرعی که امکان ترمیم یا لکه‌گیری دارند نیز رسیدگی نموده و برحسب شرایط و سطح اهمیت در دستور کار قرار دارد.

بابا حسینی بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی، در تلاش هستیم تا با اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف، چهره شهر را متحول نموده و رضایت‌مندی شهروندان را که از مهمترین وظایف ماست، جلب کنیم. 

وی یادآور شد: با توجه به آغاز مهرماه و بازگشائی مدارس، ایمن‌سازی راه‌های پیرامون مدارس با اجرا علائم ترافیکی مانند خط‌کشی بلوک عابر پیاده، رنگ‌آمیزی نوشتار سرعت‌کاه‌ها (مدرسه، احتیاط و آهسته) در سطح شهر نسیم‌شهر در حال اجرا می‌باشد. 

شهردار نسیم‌شهر افزود: همچنین نصب علائم ترافیکی در جهت ایجاد امنیت و تسهیل در تردد دانش‌آموزان و مربیان، تأمین آرامش خاطر خانواده‌ها در عبور و مرور فرزندانشان از مسیر مدرسه به خانه و ارائه خدمات بهینه به شهروندان و قشر دانش‌آموز در دست اجرا است.

باباحسینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در جهت ارتقاء سرانه‌ها و خدمت به مردم است، همواره در تلاش هستیم به‌صورت شبانه‌روزی با انجام پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم باری از دوش شهروندان و شهر برداشته و بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه دهیم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از