حالت تاریک
پنج‌شنبه, 03 آبان 1403
افتتاح ۵ زمین چمن در مدارس اندیشه
طی مراسمی صورت گرفت؛

افتتاح ۵ زمین چمن در مدارس اندیشه

آیین افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی و خشت گذاری دو سالن ورزشی با هدف خدمات‌رسانی بهتر به دانش‌آموزان مدارس اندیشه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، عصر امروز در شهر اندیشه با حضور مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران آیین خشت‌گذاری دو سالن ورزشی در دو مدرسه اندیشه صورت گرفت.

گفتنی است، دو سالن ورزشی در هنرستان تربیت بدنی امیرکبیر با متراژ ۷۵۰ متر مربع و مدرسه استعدادهای درخشان دارالفنون احداث می‌شود که این سالن‌ها با هدف ارتقاء و فراهم کردن امکانات مناسب برای دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزش طراحی شده‌اند.

مسئولین بر این باورند که این پروژه‌ها به موفقیت‌های بیشتر دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی و ارتقای سلامتی آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد، سالن‌های جدید امکاناتی مدرن و به‌روز خواهند داشت و ورزشکاران می‌توانند در آن‌ها به تمرین و آموزش بپردازند.

انتظار می‌رود با تکمیل این سالن‌ها، روحیه رقابت و همیاری در میان دانش‌آموزان افزایش یابد و زمینه‌ساز پرورش استعدادهای ورزشی ایران در آینده باشد.

همچنین پنج زمین چمن مصنوعی دبیرستان‌های نمونه دولتی البرز، فرزانگان ، اخلاص و دبستان‌های پسرانه صالحان و انصار الحسین (ع) و تبسم در شهر اندیشه به بهره‌برداری رسیده است.

لازم به ذکر است، این زمین چمن‌های مصنوعی در مدارس با هدف ارتقاء فعالیت‌های ورزشی و افزایش سلامت جسمانی دانش‌آموزان افتتاح شده است.

گزارش‌‌ها حاکی از آن است، چنین پروژه‌هایی به منظور فراهم کردن امکانات بهتر برای تمرینات ورزشی و افزایش انگیزه دانش‌آموزان در فعالیت‌های فیزیکی به بهره‌برداری رسیده است.

از اهداف اصلی این اقدام می‌توان به ترویج ورزش‌های گروهی، ایجاد فضایی مناسب برای پرورش استعدادهای ورزشی و تشویق دانش‌آموزان به فعالیت بدنی بیشتر اشاره کرد.

 مسئولین بر این باورند که وجود این زمین‌های ورزشی به تقویت روحیه همکاری و رقابت سالم میان دانش‌آموزان کمک می‌کند.

همچنین، این پروژه‌ها بخشی از برنامه‌های توسعه زیرساخت‌های ورزشی مدارس است که با مشارکت جدی نهادهای محلی و آموزشی به ثمر رسیده و هدف نهایی این طرح، پرورش نسلی سالم و فعال در جامعه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از