مسئول رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک خبر داد:
پیگیری ۹۰ درصدی درخواستهای شهروندان قرچک
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک گفت: در 6 ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ طی ۱۹ جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سهشنبه هر هفته، مشکلات ۷۴۷ نفر از شهروندان در جهت تکریم اربابرجوع بررسی و رفع شد.
عبدالرضا خاکباز در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «تهران نیوز»، اظهار کرد: بهمنظور تکریم ارباب رجوع و مراجعه چهره به چهره شهروندان با شهردار قرچک، تعداد ۱۹ جلسه در روزهای سهشنبه هر هفته برگزار و تعداد ۷۴۷ نفر در این جلسات حاضر شدند و دستورات لازم از سوی شهردار صادر و حدود ۹۰ درصد این درخواستها به نتیجه رسیده است.
وی در خصوص دیگر اقدامات این واحد افزود: تعداد ۳۹۲ شکایت مردمی در دبیرخانه ثبت و هماهنگی لازم با واحدهای مرتبط انجام و تا حصول نتیجه پیگیری شده است.
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک گفت: در مجموع تعداد ۲۹۳ بازدید روزانه از سطح شهر جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز انجام و اخطارهای لازم داده شده است. در صورت عدم توجه به اخطارها و با هماهنگی جهاد کشاورزی و یا اداره منابع طبیعی مراتب امر جهت ارجاع به بخش قضایی و برخورد مناسب صورت خواهد گرفت.
خاکباز بیان داشت: تعداد ۲۳ مورد مکاتبه با ادارهکل بازرسی استان تهران و بازرسی کل کشور در جهت انتقال تمامی موارد اتخاذ شده از مردم شرکتکننده انجام شده است و تعداد ۵۵ مورد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز داخل محدوده و حریم شهر پیش از ارجاع به نهادهای مربوطه صورت گرفته است. امیدواریم شاهد قطع ادامه روند این ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه باشیم.
وی ادامه داد: از میان مجموع درخواستهای مطرحشده در جلسات میز خدمت و ۲۳ مورد درخواستهای ارجاع شده به واحد بازرسی و سامانه سامد، ۳۳ مورد رسیدگی به شکایت شهروندان در حوزههای مختلف و ۸۹ مورد نظارت در جلسات کمیسیونهای شهرداری بوده است.
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم درخواستهای خود را در چارچوب اداری و قانونی به اداره مربوطه انتقال داده و در رسیدگی به این موارد صبور و شکیبا باشند تا با برنامهریزی صحیح و برحسب اولویت به تمامی موارد رسیدگی شود.
انتهای خبر/*