حالت تاریک
دوشنبه, 11 تیر 1403
امام‌ جمعه موقت دماوند:

مشارکت بالا اعتبار کشور را افزایش می‌دهد

مشارکت بالا اعتبار کشور را افزایش می‌دهد

امام جمعه موقت دماوند گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، اعتبار و آبروی کشور را افزایش می‌دهد و دشمن را ناامید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام مسعود اکبریان در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهر دماوند اظهار کرد: روزهای پرفراز و نشیب قبل از انتخابات را سپری می‌کنیم، انتخابات حماسه مردم است و تحقق این حماسه دو شرط اساسی دارد، یک شرط آن مشارکت بالا و شرط دوم انتخاب خوب است.

وی گفت مشارکت بالای مردم در انتخابات، اعتبار و آبروی کشور را افزایش می‌دهد، دشمن را ناامید می‌کند و مانع تعرض دشمن می‌شود.

امام جمعه موقت دماوند افزود: ملاک‌های رئیس جمهور تراز انقلاب مشخص است، تشخیص با مردم است که چه کسی اهلیت و شایستگی پذیرش این مسئولیت سنگین را دارد، نظام جمهوری اسلامی ذاتاً مردم سالار است، به همین جهت پدیده انتخابات یک اتفاق پرتکرار در کشور است که امروز ما در آستانه چهل و دومین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب قرار داریم.

اکبریان خاطرنشان کرد: ما در انتخابات یک دو قطبی درست داریم و یک دو قطبی‌سازی غلط، دوقطبی درست همان دو قطبی انقلابی و غیرانقلابی، حق و باطل، صلاح و فساد، اسلام محمدی و اسلام آمریکایی و امثال این‌هاست که صحیح و درست است.

وی تصریح کرد: اما در مقابل این، یک پدیده پیچیده قرار دارد با عنوان دو قطبی سازی که با عملیات روانی در فکر و تصمیم و محاسبات ما انحراف ایجاد می‌کند.

امام جمعه موقت دماوند بیان کرد: اینکه برخی بیایند مطرح کنند که عده‌ای مخالف ارتباط با دنیا هستند، ما موافق ارتباط هستیم، دوقطبی موافق مذاکره و مخالف مذاکره دوقطبی سازی غلطی است، مقام معظم رهبری فرمودند در جمهوری اسلامی کسی نیست که مخالف توافق باشد اما توافق با عزت، نه توافق خیالی و همراه با ذلت.

اکبریان اظهار کرد: هیچکس نمی‌تواند بی‌اخلاقی‌ها را تحسین کند، بین پاسخ مستند، جنجال و دعوا و بی‌احترامی به مردم تفاوت است، عده‌ای همین روزها خبیثانه مشغول ناکارآمد جلوه دادن روش و منش مدیریتی دولت شهید رئیسی هستند.

وی گفت: در جایی که اثرات و ثمرات این مدل مدیریت، یعنی اتکا به داخل و اعتماد به نیروهای خودی با نگاه به دنیا و ارتباط با همه دنیا پیش چشم ماست، هنوز مردم ثمرات این مدیریت را فراموش نکرده‌اند عده‌ای دوباره با نیش و کنایه صحبت از راه حل‌های پوسیده نخ‌نما و تجربه شده می‌زنند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از