حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری خبر داد:

عرضه روزانه ۴ تُن گوشت در ری

عرضه روزانه ۴ تُن گوشت در ری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز و افزایش مصرف اقلام پروتئینی، به منظور رفع نیاز مردم و توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب، طرح توزیع روزانه گوشت و مرغ در سطح شهرستان اجرا می‌شود.د.

علی عابدی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار داشت: مباشرانی به منظور تأمین مواد پروتئینی معرفی شده‌اند و خرید مرغ و گوشت در حال انجام بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان داشت: روزانه ۲ تُن گوشت با نرخ مصوب و ۲ تُن مرغ نیز با قیمت مصوب در سطح شهرستان ری توزیع می‌شود و قیمت‌ها بر اساس گوشت‌های قطعه‌بندی شده، گرم و منجمد متفاوت، اما قیمت تنطیم بازاری و با قیمت آزاد متفاوت است.

وی تأکید کرد: با هدف تأمین شرایط توزیع عادلانه در بین مردم، دو نوع توزیع از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عاملین اصناف در سطح شهرستان انجام شده و شهروندان می‌توانند نسبت به تهیه م اد پروتئینی مورد نیاز خانوار اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری عنوان کرد: امیدواریم با مصوبه جدید بتوانیم به صورت مستقیم در سطح خیابان‌ها توزیع اقلام پروتئینی در سطح شهرستان ری نیز داشته باشیم، البته سال قبل نیز توزیع مستقیم انجام شده و رضایتمندی مردم را در پی داشت.

وی ادامه داد: با تصویب توزیع سیار، روزانه توزیع مرغ گرم و منجمد در یکی از میادین انجام می‌شود و اگر نتوانیم امسال این شیوه سیار را اجرایی کنیم، از دو طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه با معرفی فروشگاه‌های امین کار انجام شده و توزیع مرغ را به این فروشگاه‌ها می‌سپاریم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری تصریح کرد: نحوه اطلاع مردم از محل توزیع اقلام پروتئینی در بخش‌ها از طریق بخشداری‌ها و ائمه جماعت و در سطح شهر نیز از طریق کانال‌ها و گروههای خبری به مردم اعلام می‌گردد، همچنین اتحادیه صنف مربوطه نیز موظف به اطلاع‌رسانی است.

عابدی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان در شهرری نمایشگاه بهاره که از ۱۵ اسفندماه آغاز به کار کرده، در حال توزیع کالاهای اساسی از جمله مرغ و گوشت در غرفه‌های تعیین شده است، این طرح توزیع جدای از طرح شهرداری است که در سطح میادین میوه و تره‌بار انجام می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص ۱۸۰ تُن برنج و ۸۰ تُن شکر به جهاد کشاورزی، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز نسبت به توزیع و عرضه این اقلام در سطح شهرستان ری اقدام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از