حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
رژیم صهیونیستی در وضعیت بغرنجی قرار دارد
کارشناس مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی در وضعیت بغرنجی قرار دارد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی از سر استیصال است و این رژیم در وضعیت بغرنجی قرار دارد.

محمدرسول روزبه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی از درون با چالش‌های متعددی مواجه شده که این چالش‌ها با تداوم سیاست‌های جنگ‌طلبانه نتانیاهو در حال گسترش است.

وی بیان کرد: بحران‌هایی که سبب شدند برخی از تئوریسین‌ها و حتی مقامات نظامی ارشد این رژیم هشدار دهند تداوم روند این بحران کنونی می‌تواند سناریوی فروپاشی رژیم صهیونیستی را به یک امر کاملاً در دسترس و قریب‌الوقوع تبدیل کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی از سر استیصال است، عنوان کرد: تخلیه مناطق شمالی و آوارگی بیش از ۲۰۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق در کنار عدم دستیابی رژیم صهیونیستی به اهداف خود در نبرد با غزه، این رژیم را در وضعیت بغرنجی قرار داده است.

روزبه افزود: اهداف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نتوانسته به آن‌ها کمک کند که بتوانند محل اختفای اسیران صهیونیستی را کشف کنند و حتی تعدادی از این اسرا در عملیات‌های مختلف علیه مقاومت فلسطین کشته شدند، صهیونیست‌ها تا امروز نتوانسته‌اند محل استقرار فرماندهان و مسئولین سیاسی و نظامی حماس را کشف و شناسایی کنند و حتی موفق به انهدام ذخایر نظامی، لجستیک و پشتیبانی مقاومت در غزه نشده‌اند.

وی تاکید کرد: عملیات انفجار پیجرها در پی شکست‌های مکرری بود که این رژیم از ابتدای عملیات طوفان الاقصی از سوی محور مقاومت دریافت کرد، این اقدام به نوعی ایجاد یک تنفس مصنوعی برای نظامیان رژیم صهیونیستی بود که در میدان نبرد، روحیه‌ها و توان رزمی خود را از دست دادند، این نوعی پمپاژ و تنفس مصنوعی از سوی سرویس اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی و امریکا در یک اقدام هماهنگ اتفاق افتاد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خون‌خواهی شهید هنیه از سوی ایران به قوت خود باقی است، تصریح کرد: در عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی که منجر به جرات سفیر کشورمان شد، بار دیگر این رژیم منحوس از خطوط قرمز ایران عبور کرد و حق پاسخگویی برای جمهوری اسلامی محفوظ است.

روزبه تأکید کرد: بی‌شک ایران عبور از خطوط قرمز خود را برنمی‌تابد و پاسخ سنگینی همچون عملیات وعده صادق نشان خواهد داد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از