حالت تاریک
شنبه, 17 شهریور 1403
امام جمعه دماوند:

رفع محرومیت‌ها وظیفه فوری دولت چهاردهم است

رفع محرومیت‌ها وظیفه فوری دولت چهاردهم است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اقشار نیازمند و کم برخوردار منتظر اقدامات فوری دولت در کاهش محرومیت‌ها در استان‌های مختلف هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهر دماوند اظهار کرد: در جمهوری اسلامی در دست گرفتن قدرت مقدمه‌ای برای خدمت به مردم است و رئیس جمهور محترم با این نیت وارد عرصه انتخابات شد.

وی گفت: رفع محرومیت‌ها و پر کردن شکاف‌های طبقاتی وظیفه فوری دولت چهاردهم است که در ادامه تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی باید انجام شود، مردم تبعیض در توزیع منابع عمومی و میدان داری ویژه خواران را بر نمی‌تابند.

امام جمعه دماوند افزود: آقای دکتر پزشکیان باید فریب‌کاران و فرصت‌طلبان اقتصادی را رصد کند و به آن‌ها اجازه نفوذ در دولت را ندهد، اقشار نیازمند و کم برخوردار منتظر اقدامات فوری دولت در کاهش محرومیت‌ها در استان‌های مختلف هستند.

فتاح دماوندی بیان کرد: برای استقرار عدالت اقتصادی و رشد اقتصادی باید قوا سه‌گانه همکاری بیش‌تری از خود نشان دهند، اجرای برنامه ۵ ساله هفتم باید در دستور کار مسئولین عالی رتبه کشور قرار گیرد تا شاهد پیشرفت و توسعه بیش‌تری برای ایران عزیزمان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت دیپلماسی خارجی در تقویت توان اقتصادی کشور عنوان کرد: در سیاست خارجی و برقراری روابط با کشورهای جهان اصول عزت، حکمت و مصلحت باید سرلوحه کار دولت‌مردان قرار گیرد، دولت آقای پزشکیان می‌تواند دیپلماسی اقتصادی خود را با تقویت واقعی روابط با همسایگان آغاز کند‌.

امام جمعه دماوند در ادامه اظهار داشت: دولت چهاردهم می‌تواند وحدت ملی، امنیت ملی و اقتدار ملی را ارتقا دهد تا شاهد ایران قوی‌تری باشیم، هماهنگی سیاست خارجی و داخلی کشور برای حفظ امنیت و تقویت اقتصاد خواسته مهم ما از دولت چهاردهم است.

فتاح دماوندی گفت: تجربه دولت‌های قبل در پیش روی دولت‌مردان جدید است، ضمن تلاش برای رفع تحریم‌ها باید درصدد کم اثر کردن آن باشیم و بیشتر به ظرفیت‌های داخلی و همسایگان توجه کنیم.

وی یادآور شد: یکی از اصول سیاست خارجی ایران مقابله با استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که با تقویت محور مقاومت محقق می‌شود، ائتلاف با گروه‌های فعال مقاومت باعث تقویت امنیت ایران خواهد شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از