حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
نماینده پیشین مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

جبهه مقاومت میدان مبارزه با استکبار است

جبهه مقاومت میدان مبارزه با استکبار است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: پهنه و گستره جبهه مقاومت منحصر به یک کشور نیست، جای‌جای جبهه مقاومت در همه کشورها را میدان مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی میدانیم.

سید احمد رسولی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر مبارز فلسطین، اظهار کرد: جبهه مقاومت محدود به غزه، فلسطین و سوریه و ... نیست، بلکه این جبهه در سراسر دنیا گسترده است.

وی تصریح کرد: امروزه کشورهای اروپایی مانند اسپانیا که در گذشته نسبت به آرمان فلسطین سکوت کرده بودند، به همراهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تبدیل شده‌اند. 

نماینده ادوار مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جای‌ جای جبهه مقاومت در همه کشورها اعم از عراق، سوریه، غزه، یمن و ... را میدان مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانیم. 

رسولی‌نژاد با اشاره به سخنان شهید اسماعیل هنیه در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی که «اگر بزرگی از میان ما برود، بزرگ دیگری این مسیر را ادامه خواهد داد»، افزود: کسانی که در این راه هستند باید همواره خود را برای شهادت آماده کنند، چرا که دشمن هر زمان در میدان مبارزه شکست بخورد، دست به جنایات بزدلانه‌ای همچون ترور می‌زند. 

وی تصریح کرد: پهنه و گستره جبهه مقاومت منحصر به یک کشور نیست و همواره نیروهای ما در همه جبهه‌های مقاومت در حال مبارزه با استکبار جهانی و رژیم جعلی، نامشروع و کودک‌کُش صهیونیستی هستند. 

نماینده ادوار مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید مراقبت‌های بیشتری داشته باشند، ادامه داد: صلح زمانی معنا دارد که طرف مقابل نیز خواهان صلح باشد، این درحالی است که طرف مقابل (آمریکا) جز به توسعه استکبار فکر نمی‌کند. 

رسولی‌نژاد با تاکید بر اتحاد و انسجام بین ادیان توحیدی، گفت: شهادت حاج قاسم در عراق، شهادت فرماندهان سپاه و حزب الله در سوریه و شهادت اسماعیل هنیه در تهران نشان می‌دهد، پیوند خونی و ناگسستنی بین نیروهای جبهه مقاومت برقرار شده است و نمی‌توان برای دلیرمردان این جبهه مرز جغرافیایی متصور بود. 

وی افزود: اینگونه شهادت‌ها نشان از این دارد که خون شهدای ما در هم آمیخته است، این خون‌ها موج بزرگی را به راه خواهد انداخت و دریای خونی که به راه افتاده موجب تسریع نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی خواهد شد. 

نماینده ادوار مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پیامدهای شهادت اسماعیل هنیه در تهران، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع باشکوه این شهید عزیز، موج جدیدی در دنیا به راه خواهد انداخت و همراهی بیشتر دولت‌ها و ملت‌ها سبب انسجام بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد.

رسولی‌نژاد خاطرنشان کرد: باید از هیجانات پرهیز کرد، بدون شک جبهه مقاومت با تدبیر و در زمان مناسب برخورد مناسب صورت خواهد گرفت تا جنایتکاران دیگر جرات رقم زدن اینگونه شهادت‌ها را نداشته باشند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از