حالت تاریک
شنبه, 09 تیر 1403
شهردار کیلان خبر داد:

تعمیرات خط انتقال آبرسانی کشاورزی کیلان

تعمیرات خط انتقال آبرسانی کشاورزی کیلان

شهردار کیلان گفت: تعمیرات خط انتقال آبرسانی کشاورزی کیلان با هدف بهبود و ارتقاء سیستم آبرسانی کشاورزی، به منظور تأمین آب مورد نیاز مزارع و باغات منطقه انجام شد.

بهنام باقری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: عملیات خط انتقال آبرسانی کشاورزی شهر کیلان حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته با همت و تلاش نیروهای شهرداری کیلان انجام شد.

وی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود و ارتقاء سیستم آبرسانی کشاورزی، به منظور تأمین آب مورد نیاز مزارع و باغات منطقه صورت گرفته است.

شهردار کیلان عنوان کرد: تعمیرات این خط انتقال شامل بازسازی و تقویت لوله‌های آسیب‌دیده و جایگزینی بخش‌های فرسوده است تا در فصل کشت و زرع مشکلات کم‌آبی کشاورزان به حداقل برسد.

باقری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تأمین آب برای کشاورزی و ضرورت حفظ و بهبود زیرساخت‌های آبرسانی، این تعمیرات در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد و از کشاورزان تقاضا داریم تا در مدت زمان اجرای این عملیات، همکاری لازم را داشته باشند، شهرداری کیلان همواره در تلاش است تا با ارتقاء سطح خدمات و بهبود زیرساخت‌های اساسی، شرایط بهتری را برای بهره‌برداران و کشاورزان منطقه فراهم آورد.

وی ابراز امیدواری کرد: با انجام این تعمیرات، مشکلات مربوطه برطرف شده و تولیدات کشاورزی منطقه بهبود یابد، همچنین از کشاورزان و ساکنان منطقه تقاضا می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل در جریان تعمیرات، با شهرداری کیلان تماس حاصل نمایند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

گفتنی است، كیلان شهری واقع در بخش مرکزی شهرستان دماوند است که در منطقه‌ای كوهستانی در ۱۲ كیلومتری جنوب شرقی دماوند، در فاصله ۸۶ كیلومتری شهر تهران و در مرز استان‌های تهران و سمنان قرار دارد.

 جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ایران، ۲ هزار و ۸۸۲ نفر، ۹۲۷ خانوار شامل هزار ۴۷۸ مرد و یکهزار و ۴۰۴ زن است.

شهر کیلان دارای مناطق و روستاهای زیبایی در زیر مجموعه خود است که می‌توان به عنوان نمونه از کوهان، اتحاد، ساران و... نام برد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از