حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری خبر داد:

بهره‌برداری کامل از ظرفیت‌های ایوان ری در ۱۴۰۳

بهره‌برداری کامل از ظرفیت‌های ایوان ری در ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: مجموعه ایوان ری ظرفیت تبدیل شدن به یکی از بهترین پردیس‌های مهم تهران و میزبانی برگزاری جشنواره‌های ملی را دارد.

جعفر شربیانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری بسیاری در شهرستان ری وجود دارد که برخی از آن‌ها پتانسیل شاخص بودن در سطح استان تهران را دارند.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای بهره‌گیری کامل از ظرفیت مجموعه ایوان ری در سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بخشی از ایوان ری راه‌اندازی شده اما به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و امید است در سال جاری شرایط برای استفاده از تمام ظرفیت این مجموعه فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری بیان کرد: ایوان ری باید به عنوان یک قطب بزرگ و عالی با زیرساخت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی در اختیار عموم مردم قرار گرفته و از این ظرفیت در حوزه اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی استفاده شود.

شربیانی خاطرنشان کرد: ایوان ری ظرفیت تبدیل شدن به یکی از بهترین پردیس‌های مهم تهران با هدف میزبانی برگزاری جشنواره‌های ملی را دارد و باید بسترهای لازم برای بهره‌برداری از امکانات و پتانسیل‌های این مجموعه فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در سال ۱۴۰۳ خبر و ادامه داد: این پارکینگ جزو مدرن‌ترین و مجهز‌ترین پارکینگ‌های کشور خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به معضلاتی که هم‌اکنون در حوزه مسائل ترافیکی در ری و به ویژه اطراف حرم سیدالکریم وجود دارد، تأکید کرد: با توجه به حضور زائران و گردشگران و ظرفیت‌هایی که در حوزه صنعت توریست در قبله تهران وجود دارد، احداث این پارکینگ می‌تواند خدمات‌دهی به زائران و گردشگران را تسهیل کند.

شربیانی تصریح کرد: احداث پارکینگ بزرگ طبقاتی در ضلع جنوبی حرم سیدالکریم، بخش زیادی از معضلات ترافیکی در این محدوده را برطرف کرده و خدمات‌رسانی به زائران را تسهیل خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از