حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
وصیت‌نامه شهید «ناصر حسانی»؛

انسان باید تسلیم خواست خداوند باشد

انسان باید تسلیم خواست خداوند باشد

در ادامه بخشی از وصیت‌نامه والامقام «ناصر حسانی» را برای علاقه‌مندان منتشر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، شهید «ناصر حسانی»، چهارم تیر ۱۳۳۶، به دنیا آمد. او در حوادث ناشى از درگیرى مستقیم با دشمن در جبهه سر پل ذهاب یکم فروردین‌ماه ۱۳۶۰ به شهادت رسید.

 متن وصیت‌نامه شهید حسانی:

هوالحق...
اكنون كه مرگ حتمى است بگذار مرگى را انتخاب كنیم كه آبستن حوادث زندگى باشد.
(از سخنان امام در ۱۵ خرداد ۴۲)
سلام بر شهیدان اسلام، سلام بر بندگان صالح خداوند كه در برابر او خاضع و خاشع‌اند و پیشانى بندگى بر خاك مى‌گذرند و همیشه و در هر حال او را شاهد می‌گردد در كردارشان در رفتارشان و در حركتشان و همه چیز را براى او می‌خواهند (قل ان صلاتى و نسكى و محیاى و مماتى لله رب العالمین ) «سوره انعام آیه ۱۶۳»

بگو نماز من مرگ من و حیات من براى خداوند است و شهادت ما براى خداست و اینجاست كه انسان باید تسلیم خواست خداوند باشد پس جاى هیچ اندوه و ناراحتى نیست و این اشاره من به خانواده و دوستان و آشنایان است.
اى عزیزان من، من جان خود را در راه خدا فدا كردم تا اسلام را كه صراط مستقیم است یارى كنم تا امام را یارى كنم، اى مردم امام را تنها نگذارید خدا را شاهد قرار دهید انقلاب را تضعیف نكنید، وجود امام را در جامعه غنیمت بشمارید. من از خانواده خود دوستان و آشنایان مى‌خواهم كه براى من عزادارى نكنند چون این شیون و زارى مرا عذاب می‌دهد و در‌ ایمان آن‌ها شك مى‌كنم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از