حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
امام جمعه موقت حسن‌آباد فشافویه:

تفرقه‌اندازی میان مسلمانان از شگردهای دشمنان است

تفرقه‌اندازی میان مسلمانان از شگردهای دشمنان است

امام جمعه موقت حسن‌آباد فشافویه گفت: اتحاد از توصیه‌های پیامبر عظیم‌الشان ما است و می‌بینیم که تفرقه از شگردهای همیشگی دشمنان برای تسلط بر مسلمانان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام حمیدرضا مرادی در خطبه‌های امروز نمازجمعه گفت: باتوجه به اینکه برادران اهل سنت ۱۲ ربیع‌الاول و اهل تشیع ۱۷ ربیع‌الاول را روز ولادت حضرت محمد (ص) می‌دانند، امام (ره) با آینده‌نگری و ابنکار خود این هفته را هفته وخدت نامیدند.

وی ادامه داد: درد ائمه (س) نیز همین بود، امیرالمومنین حضرت علی (ع) در آن ۲۵ سال برای اینکه تشنجس در جامعه اسلامی پیش نیاید سکوت کردند.

امام جمعه موقت حسن‌آباد فشافویه بیان کرد: امام صادق (ع) ۴ هزار شاگرد داشتند که بخش زیادی از این نفرات علماء اهل سنت بودند؛ برخی از ائمه اهل سنت نیز به‌صورت مستقیم شاگرد امام صادق (ع) بودند و برخی دیگر به‌صورت غیرمستقیم.

مرادی افزود: امروز همه می‌دانند که چقدر این اتحاد برای مسلمانان سودمند است و هرگاه مطالبی منتشر می‌شود که بوی تفرقه می‌دهد بی‌شک از زبان شیطان و استکبار جهانی خارج شده است.

وی ادامه داد: در شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن به‌دنبال تفرقه‌اندازی میان شیعه و سنی است؛ اتحاد از توصیه‌های پیامبر عظیم‌الشان ما است و می‌بینیم که تفرقه از شگردهای همیشگی دشمنان برای تسلط بر مسلمانان است.

امام جمعه موقت حسن‌آباد فشافویه تاکید داشت: سالروز آغاز جنگ تحمیلی حذب بعث علیه ایران را در پیش داریم و روزهائی که یادآور هشت سال دفاع مقدس است.

 مرادی یادآور شد: طولانی‌ترین جنگ قرن حاضر همین جنگ بود که یادآور شرافت، آزادگی، مقاومت و ایمان به خدا را مردم ما در تاریخ ثبت کردند.

وی افزود: میلیون‌ها دانش‌آموز در روزهای پیش رو با شوق زیادی راهی مدارس شده و روح تازه‌ای در جامعه دمیده می‌شود؛ امیدواریم معلمان و مدیران ما سعیشان بر تعلیم و تربیت اسلامی به‌صورت همزمان باشد.

امام جمعه موقت حسن‌آباد فشافویه در پایان خاطر نشان کرد: اسرائیل امروز در باتلاق گیر کرده است و این سری کارهایی که در روزهای گذشته در لبنان افتاد، دست و پا زدن‌های این رژیم خبیث است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از